Juni-barn
Ja dom hade skrivit att man kunde frysa den gravade laxen för att vara på den säkra sidan. Men lite lax vågar jag nog kanske unna mig ändå !!
Ja dom hade skrivit att man kunde frysa den gravade laxen för att vara på den säkra sidan. Men lite lax vågar jag nog kanske unna mig ändå !!
Ja jag hinner nog inte grava dock !
Gud så svåer jag har å sova blääää, Går upp säkert 4 gånger å kissar på nätterna samt att jag hittar inget bra sätt att sova på , sidan går inte då mår jag illa .
Skickar en kram till er tjejer ! Det kommer komma både mage å sparkar med besked till er snart =)
Alla grav är såå olika å det är egentligen vanligare att man tex känner av något senare än tidigt .
Jag väntar ju nummer fyra å jag tycker att jag känner mig minst grav denna grav .
Nämen nääää !!! Jag håller mina tummar för att allt är i sin ordning ! Stooor kram till dig
Åhhhh va glad jag e !!! Jag har ju som vanligt i mina grav inte kunnat dricka kaffe å hag som ääälskar kaffe ! Igår köpte jag hem latte macciatho till våran maskin å i morse provade jag att göra en kopp å åååå va gott det va =) Jag som inte dricker latte i vanliga fall då jag vill ha mitt kaffe svart men detta smakade lite kaffe å det fick mig på strålande humör haha vilka värdsliga beskymmer man har =)
Tyckte mig även känna bebben i går kväll , en snärt bakom naveln ( lite längre ner )
Idaelin ! Ja vi har en tassimo den är absolut helt ok och jag såg att den va billig nu på Elgiganten
God jul alla fina mammor
Samman dragningar är mer som om magen dras till som ett hårt gummiband man måste kanske stanna till en stund tills det släppt, sd kan vara intensiva å vara obehagliga men inte göra ont
Så åkte jag till bm i morse å satte mig för att vänta på doktorn men jag va visst där en dag för tidigt suck !