Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Ja dom hade skrivit att man kunde frysa den gravade laxen för att vara på den säkra sidan. Men lite lax vågar jag nog kanske unna mig ändå !!

• lycka 4

Gud så svåer jag har å sova blääää, Går upp säkert 4 gånger å kissar på nätterna samt att jag hittar inget bra sätt att sova på , sidan går inte då mår jag illa .

• lycka 4

Skickar en kram till er tjejer ! Det kommer komma både mage å sparkar med besked till er snart =)

Alla grav är såå olika å det är egentligen vanligare att man tex känner av något senare än tidigt .

Jag väntar ju nummer fyra å jag tycker att jag känner mig minst grav denna grav .

• lycka 4

Nämen nääää !!! Jag håller mina tummar för att allt är i sin ordning ! Stooor kram till dig

• lycka 4

Åhhhh va glad jag e !!! Jag har ju som vanligt i mina  grav inte kunnat dricka kaffe  å hag som ääälskar kaffe ! Igår köpte jag hem latte macciatho till våran maskin å i morse provade jag att göra en kopp å åååå va gott det va =) Jag som inte dricker latte i vanliga fall då jag vill ha mitt kaffe svart men detta smakade lite kaffe å det fick mig på strålande humör haha vilka värdsliga beskymmer man har =)

Tyckte mig även känna bebben i går kväll , en snärt bakom naveln ( lite längre ner )

• lycka 4

Idaelin ! Ja vi har en tassimo den är absolut helt ok och jag såg att den va billig nu på Elgiganten

• lycka 4

Samman dragningar är mer som om magen dras till som ett hårt gummiband man måste kanske stanna till en stund tills det släppt, sd kan vara intensiva å vara obehagliga men inte göra ont

• lycka 4

Så åkte jag till bm i morse å satte mig för att vänta på doktorn men jag va visst där en dag för tidigt suck !

Svar på tråden Juni-barn