UnderbaraPojke skrev 2012-04-14 10:06:43 följande:
Har ni börjat packa era bb väskor ännu ?
själv har jag inte börjat men ska nog börja göra en lista iaf =)
Bebiskläderna ska tvättas första rundan i morgon tänkte jag... så hinner man med en gång till senare !!
Förlossningsbrevet är relativt klart och ska bara skrivas ut och läggas i mappen.
Nu väntar bara ett besök på Halmstad BB så man vet vart man ska ta vägen. "Tillhör" egentligen Helsingborg men valt Halmstad istället.
Någon som fött där tidigare?
Jag är bara i vecka 30 så jag väntar ett par veckor till innan jag packar. Men listan är färdig :). Ska även börja skriva förlossningsbrevet snart tänkte jag :).
Jag har fött 2 gånger i Helsingborg och varit missnöjd med en del saker. Nu när de inte längre har någon egenvårdsavdelning känns det ännu sämre eftersom det då är en väldigt liten chans att pappan kan stanna över. Jag har ett par vänner som fött i Halmstad och är mycket nöjdare så jag tror det är ett bra val att välja Halmstad :). Jag hade absolut valt Halmstad om det inte vore för att det är ännu längre dit, över en timmes bilfärd o h jag vill intr sitta längre tid i bilen än absolut nödvändigt när jag har värkar så det får tyvärr bli Helsingborg igen.