• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • Tuffs80

Det lät skönt. Innan jag fick mitt första barn insåg jag aldrig lyxen med att handla själv men nu gör jag det... Vi var oxå neråt men stannade i lugnvik strax innan högakusten bron.

marieotyra skrev 2012-06-26 16:11:33 följande:
    Vi är tyvärr borta hela veckan men gärna en annan gång. Efter midsommar stannade jag och barnen kvar hos mormor och morfar i härnösand en vecka. Skönt att ha lite avlastning nu när Ante jobbar. Har varit på stan alldeles själv idag, kändes riktigt lyxigt!

• Zirap

Jag har fullt upp denna vecka, men hittar gärna på något nästa vecka istället.

• Tuffs80

När vecka då? Torsdag på 4H gården kl 13.00? Regnar det vid 12.00 så tar vi busplaneten. Eller har någon nått bättre förslag?

Zirap skrev 2012-06-26 21:14:26 följande:
    Jag har fullt upp denna vecka, men hittar gärna på något nästa vecka istället.

• IMLVLM

Hej, i apriltråden har vi pratat om att träffas i en lekpark och äta lunch/fika. Tänkte kolla om någon här vill följa med? Vi har inte bestämt i vilken lekpark, några förslag?

Häng med om ni har tid och lust.

Torsdag. Kl.11.00 Plats?

Ta med lunch/fika och så myser vi i solen medan ev. syskon leker av sig.

Vi kommer:

Ida, Ines och Isak

• Tuffs80
    IMLVLM skrev 2012-07-03 09:37:33 följande:
    Hej, i apriltråden har vi pratat om att träffas i en lekpark och äta lunch/fika. Tänkte kolla om någon här vill följa med? Vi har inte bestämt i vilken lekpark, några förslag?

Häng med om ni har tid och lust.

Torsdag. Kl.11.00 Plats?

Ta med lunch/fika och så myser vi i solen medan ev. syskon leker av sig.

Vi kommer:

Ida, Ines och Isak
    Eftersom ingen ännu svarat på mitt tidigare förslag så hoppar jag på här istället. Men har inget speciellt önskemål om lekpark. Jag har ändå ingen koll på lekparker i stan.
  • marieotyra

Vi har mormor och morfar på besök så vi kommer inte, men gärna en annan gång.

Har varit med Tyra på kalas på Leo´s hela eftermiddagen, bara att konstatera att en 2-åring orkar väldigt mycket mer än sin mamma... 

• mfe
    Vad heter alla nyfödda bebisar?
    .klistra in du med :)

Janniiique - Thelma 
    mfe - Maja
  • Zirap

Gasa, vi har fortfarande inte bestämt namn ännu, å pojken är en månad gammal! Han ska få heta Elliot eller Jonathan, där det andra får vara ett andranamn. Storebror heter Johannes, så därför är frågan om Jonathan blir en bra eller för överdriven syskonmatchning av namn. Vad tycker ni? Jag blir ju gråhårig snart

• Zirap

Å mobilen valde att skriva "gasa" där jag skrev gaaa... Tycker väl sisådär om autokorrigering

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012