• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • hillee

Bejbisen- vi har tittat på en del hus i djäkneböle också, har erat hus ett lusthus på gården? :)

• hillee

Bejbisen: Okej tur, vi budade nämligen på ett som hade lusthus! men de gick för högt i pris. Tror jag vet vilket hus ni köpt då, visst var trappen i köket? Å väldigt mkt renoverat? :)

• bejbisen

Hillee: ja, precis! De är de vi köpt :) priset va ju helt okej efter han sänkt det med 400 000kr. Plus att han prutade lite till, å skulle lämna kvar en del saker som är värt lite oxå :) och den största fördelen... Allt stort va renoverat, så vi slipper göra de med tre barn springandes runt benen ;)

• mfe

Maja blir snart 11 månader och är nu 72 cm lång och 8550 gram tung. springer fram som hon aldrig gjort annat och busar på hela dagarna :)

• hillee

bejbisen: ja men de va jättefiint hus! :) vårt hus är också helt renoverat, så vi behöver inte göra nånting (förutom lite nere i källaren, men inget direkt måste) känns superskönt nu när man har en liten, vill hellre lägga tid på henne :)

• marieotyra

Gratulerar till att ni inte köpt renoveringsobjekt! Det är ju verkligen inte så lätt att få loss tid för renoveringen. På husfronten längtar jag verkligen till barnen blir lite mer självgående!

• Zirap

Elliot har fyllt 9 månader och är fortfarande helt tandlös Hur går det för er med tänderna?

• mfe

Maja blir 1 år om 8 dagar och har 5 tänder än så länge, verkar vara många på väg upp!

• micksaan

Tuva har haft 8 tänder sen 8 månader och jag gissar det kommer lite nya snart (kanske vilken dag som helst eftersom igår och idag har varit heltokiga för lillan). Hon fyller förövrigt 1 om 2,5 vecka.

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012