Vår/sommarbebisar i umeå 2012
Uscha nu är jag verkligen less på att vara gravid! Jobbigt att sitta på jobbet (höjt skrivbordet så att magen får plats under) och har halsbränna mest hela dagarna. Må tiden gå fort nu!
Uscha nu är jag verkligen less på att vara gravid! Jobbigt att sitta på jobbet (höjt skrivbordet så att magen får plats under) och har halsbränna mest hela dagarna. Må tiden gå fort nu!
Grattis! Nu börjar man bli lite avis...själv är jag hemma och vabbar!
Ringde hem sambon igår kväll när värkarna satte igång. De håller fortfarande i sig men är inte regelbundna längre *suck*. Så nu är det bara att hålla tummarna för att det inte stannar av helt...
Grattis! Fint namn, tyra skulle ha hetat ellen men när hon väl föddes så var det ingen ellen...
Jag har bf imorgon. Min svärmor har varit här i helgen och vallat mig runt byn några varv men det har inte hjälpt ett dugg. Men det känns iallafall att det här barnet inte kan sjunka nå längre ner nu förrän det är dags...
Grattis!
Här är det en bebis som till slut bestämde sig för att födas i maj. Lilla Max tittade ut för 1.5 timme sedan!
Igår kl 21 var jag fortfarande bara öppen 3 cm trots väldigt intensiva värkar i många timmar. Hoppas att du slipper vänta så länge till...
Dom tog hål på hinnorna för att få igång krystvärkarna. bm tyckte att det var bättre att få det överstökat än att ge mig bedövning...jag har genomskådat deras sparstrategi!