Inlägg från: marieotyra |Visa alla inlägg
  • marieotyra

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tycker också att Maria är suverän. Man känner sig verkligen trygg...

• marieotyra

Förra graviditeten blev det + 14 kg. Men de flesta kilona kom mot slutet. Vågar inte riktigt hoppas på att det blir liknande siffror denna gång...var betydligt mkt aktivare då när jag fortfarande hade hästen kvar...

• marieotyra
    Bejbisen: Stor kartong? Åker till sundsvall både nästa helg och efter jul, men vi brukar ha rätt fullt i bilen...
  • marieotyra

Kanske bra att ha en anledning att åka dit igen Flört dessutom när det är mellandagsrea...

• marieotyra

Det där känner jag inte igen alls...förra graviditeten började folk fundera om jag hade mask eftersom jag käkade frukost och sedan mackor framför datorn redan vid 8.30 *haha*

Har just varit på krogen krogen på julfest med sambons jobb. Julbordet var en riktig besvikelse, vem kan missa gravad lax, senap och överkoka potatisen? Däremot hade det gått väldigt bra för barnvakterna och det är ju alltid skönt! 

• marieotyra

Bra att ni pratade om morgonurin, skulle till barnmorskan imorse och hade helt glömt bort urinprovet!

Allt såg bra ut, inga sjukdomar denna gång heller *haha*

• marieotyra

Välkommen Cinan! 

Nu måst vi nog snart göra en BF-lista, börjar ju bli riktigt många!  

• marieotyra

Jag är i vecka 15 nu och mår bra! Så skönt, dock har ena ljumsken börjat spökar så jag tror det är dags för en tur till naprapaten igen...

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012