• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • bejbisen

Jag har 6 dagar kvar å inte en enda känning! :/
    Men, har iofs inte haft nå mycke känningar de andra graviditeterna heller. Men nu vill ja ha ett tecken på att de håller på att hända nått!!! :)

• Janniiique

Har sammandragningar men känner inte av nån smärta, ingen menvärk och ingen molnandevärk, åh jag önskar jag bara kunde få känna nåt..

• lady84

Kom hem igår med vår dotter Ellen från BB efter 22 timmars värkarbete. Hon föddes på BF + 8, vägde 3130 g, 49 cm lång och alldeles underbar!

• Zirap

Lady84: Så skönt att få komma hem! Så mycket hår hon har knappt att sonen hade så mycket på sin 2årsdag ens, hihi.

• marieotyra

Grattis! Fint namn, tyra skulle ha hetat ellen men när hon väl föddes så var det ingen ellen...

• nipnim

Grattis Tuffs80 och Lady84! 
    Hur går det för er andra? Jag har bf i morgon, men jag tror att det är lååångt kvar. Rynkar på näsan 

• Zirap

Jag vaknade flera ggr i natt av onda förvärkar. Det är iofs inte första gången, men under dagen har det varit stendött. Bf på torsdag...

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012