• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • hillee

Har 15dagar kvar, känner inte av nått....har lite sammandragningar men Inge mer än så! Blir spännande att se om man får innan eller efter bf! :)

• bejbisen

Jag har BF på onsdag. Dvs 2 dagar kvar imorrn. Har inte en enda känning. De två tidigare gångerna har jag iofs inte haft nån känning före BF heller. Har haft några enstaka förvärkar dagen före barnen är födda. Men, försöker va inställd på att gå över någon vecka eller två.

• marieotyra

Jag har bf imorgon. Min svärmor har varit här i helgen och vallat mig runt byn några varv men det har inte hjälpt ett dugg. Men det känns iallafall att det här barnet inte kan sjunka nå längre ner nu förrän det är dags...

• Zirap

Ännu en skitnatt full med onda sammandragningar, när ska detta sluta?! Hoppas verkligen att den här förlossningen startar med vattenavgång också, för smyger den igång i stil med det här kommer jag nog inte riktigt förstå att det är på riktigt. Förra gången vek jag mig dubbel av smärta från första värk, å då blev det ju väldigt uppenbart vad som var på gång.

• Janniiique

Den 27/5 på självaste morsdag kom våran tjej ut med raketfart.
    3505 g och 48 cm lång. Helt perfekt. 

• bejbisen

Imorrn är det BF och ja har inte en endaste känning :/
    Har ju knappt ens sammandragningar! :(
    Så, lika bra att försöka ställa in sig på att man får vänta 1v till. Ja är inte så less på att va gravid än, så de är inga problem. Är bara så sugen på att få träffa bebisen!! :)

• Tuffs80

Grattis! Vilken fin morsdags present :)

Janniiique skrev 2012-05-29 12:44:36 följande:
    Den 27/5 på självaste morsdag kom våran tjej ut med raketfart. 3505 g och 48 cm lång. Helt perfekt. 

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012