• Beckis 24

Mammor i Farsta?

Hej!  Jag heter Rebecka, 27 år och är nyinflyttad i Farsta. Jag är hemma med min son som snart är 2,5 år och min dotter som precis fyllt ett. Träffar jättegärna andra som också är hemma med sina barn för lek, fika, promenader, besök på öppna förskolan, med mera! Hör av er!

//Rebecka

• Svar på tråden Mammor i Farsta?
  • Hanniz84
    Mii skrev 2011-11-02 10:16:48 följande:
    Dåså. vi hänger med! 
    Men det går ingen buss från farsta C till starrmyran. Starrmyran ligger i hökarängen, så det är väl prommenadavstånd dit (eller om man vill ta t-banan).
    okej, då får vi gå eller ta tunnelbana!

jag har bara med min stora tjej imorrn..
    så har en svart Emmaljunga city cross,är blond, har grå jacka o grå halsduk.. (tänkte så vi känner igen varann)
    MammaJennii skrev 2011-11-02 10:22:21 följande:
    Vi är upptagna hela dagen imorgon. Synd jag som ville med.
    åh, va tråkigt! men vi kan väl ses snart igen!
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Beckis 24
    MammaJennii skrev 2011-11-02 10:22:21 följande:
    Vi är upptagna hela dagen imorgon. Synd jag som ville med.
    Ja vad synd! Men som sagt, vi får se till att ta en träff snart igen, kanske nästa vecka!
    Ja men då ses vi utanför tunnelbanan imorgon, jag har en grön dubbel urban jungle och svart jacka:) . Det kan ju vara trevligt med en promenad om det inte regnar :)
  • Mii

Jag har en bubagboo donkey (syskonvagn), svart jacka och ser allmänt trött och sliten ut :p

(070-1113311 nås jag på om det skulle vara nåt)
    Ses imorgon då! :) 

• Hanniz84
    Mii skrev 2011-11-02 12:26:41 följande:
    Jag har en bubagboo donkey (syskonvagn), svart jacka och ser allmänt trött och sliten ut :p

(070-1113311 nås jag på om det skulle vara nåt)
    Ses imorgon då! :) 
    hahha! samma här, alltid trött sen lillebror kom
    ni behöver inte bli rädda för mej imorrn heller, har fått nåt knas med ena ögat så det är rött i ögonvitan, brukar inte se ut så..Drömmer

mitt nummer: 0761657251
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Mii

Tack för kul lekdejt idag! Supermysig parklek tycker jag. kul med djuren! :)

Så det får vi göra om, Nu när vi vet vart det ligger :p

• Hanniz84

Tack själv!
    det tycker jag också...
    hahha... ja, nästa gång vet vi

Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • MammaJennii

Var det svårt att hitta dit? Står det skyltar nånstans?
    Jag tänkte kanske ta med mig barnen dit imorgon.

• Mii
    MammaJennii skrev 2011-11-04 20:13:00 följande:
    Var det svårt att hitta dit? Står det skyltar nånstans?
    Jag tänkte kanske ta med mig barnen dit imorgon.
    Nä, det var bara mitt lokalsinne som lurade oss på avigvägar mellan farsta och hökarängen. Från hökarängen är det inte svårt att hitta. Då är det bara raka vägen från t-baban, förbi brandstationen och följa den vägen så kommer man rakt på parkleken. kika på en karta innan så ska det inte vara några problem :)
  • Beckis 24
    Mii skrev 2011-11-03 15:32:10 följande:
    Tack för kul lekdejt idag! Supermysig parklek tycker jag. kul med djuren! :)

Så det får vi göra om, Nu när vi vet vart det ligger :p

ja det var jättemysigt! :)
Svar på tråden Mammor i Farsta?