• Beckis 24

Mammor i Farsta?

Hej!  Jag heter Rebecka, 27 år och är nyinflyttad i Farsta. Jag är hemma med min son som snart är 2,5 år och min dotter som precis fyllt ett. Träffar jättegärna andra som också är hemma med sina barn för lek, fika, promenader, besök på öppna förskolan, med mera! Hör av er!

//Rebecka

• Svar på tråden Mammor i Farsta?
  • Hanniz84
    Beckis 24 skrev 2011-10-27 15:32:28 följande:
    ja vad kul! Ok, torsdag stallmyran nästa vecka? Vilka är på?
    vi!

blir nog bara jag o dottern, min man är pappaledig nästa vecka så han kan ta lillebror...
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Hanniz84
    MammaJennii skrev 2011-10-28 19:19:43 följande:
    Vart ligger det?finns det bara hästar där?
    näää.. det tror jag inte?.. finns nog en del andra djur o lite lek..

tänkte, fredag funkar inte för er istället?

Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Beckis 24
    Hanniz84 skrev 2011-10-30 20:10:06 följande:
    näää.. det tror jag inte?.. finns nog en del andra djur o lite lek..

tänkte, fredag funkar inte för er istället?

Fredag kan inte vi tyvärr..min man har tagit ledig då för att vara med oss. Vi kan imorgon efter 12 annars också :)
  • Hanniz84
    Beckis 24 skrev 2011-10-31 20:19:42 följande:
    Fredag kan inte vi tyvärr..min man har tagit ledig då för att vara med oss. Vi kan imorgon efter 12 annars också :)
    men då kör vi på torsdag!

Vilken tid passar er?

vi är uppe tidigt... Skrikandes
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Beckis 24
    Hanniz84 skrev 2011-11-01 08:05:48 följande:
    men då kör vi på torsdag!

Vilken tid passar er?

vi är uppe tidigt... Skrikandes

Ja vad kul! Vi är också ganska uppe tidigt :) ska vi ses vid farsta centrum och så kan man kanske ta bussen till stallmyran? (har aldrig varit där men nån skrev j att man tar en buss dit) Kl 9.30?
  • Mii

Vi har haft fullt upp ggr tusen! Men nu är vi tillbaka på banan igen :)

Är det torsdag imorgon eller nästa vecka ni pratar om? Vi hänger gärna med! (jag har ju också en -09:a (december) :)

• Hanniz84
    Beckis 24 skrev 2011-11-02 08:39:23 följande:
    Ja vad kul! Vi är också ganska uppe tidigt :) ska vi ses vid farsta centrum och så kan man kanske ta bussen till stallmyran? (har aldrig varit där men nån skrev j att man tar en buss dit) Kl 9.30?
    ja, det låter som en bra ide! utanför tunnelbanan?
    Mii skrev 2011-11-02 09:43:39 följande:

Är det torsdag imorgon eller nästa vecka ni pratar om? Vi hänger gärna med! (jag har ju också en -09:a (december) :)
    Kul!

det är imorrn vi pratar om!
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Beckis 24
    Mii skrev 2011-11-02 09:43:39 följande

Ja precis imorgon! 9.30 utanför tunnelbanan blir bra! Vet inte vilken buss det är man tar men det kan vi ju kolla upp. Eller är det någon som vet? 
  • Mii

Dåså. vi hänger med! 
    Men det går ingen buss från farsta C till starrmyran. Starrmyran ligger i hökarängen, så det är väl prommenadavstånd dit (eller om man vill ta t-banan).

Svar på tråden Mammor i Farsta?