• Beckis 24

Mammor i Farsta?

Hej!  Jag heter Rebecka, 27 år och är nyinflyttad i Farsta. Jag är hemma med min son som snart är 2,5 år och min dotter som precis fyllt ett. Träffar jättegärna andra som också är hemma med sina barn för lek, fika, promenader, besök på öppna förskolan, med mera! Hör av er!

//Rebecka

• Svar på tråden Mammor i Farsta?
  • Beckis 24
    MammaJennii skrev 2011-11-07 16:57:50 följande:
    Nån som vill hitta på något i veckan?

vi hittar gärna på något imorgon:)
  • MammaJennii
    Beckis 24 skrev 2011-11-09 15:31:48 följande:
    vi hittar gärna på något imorgon:)
    Imorgon kan vi inte, vi ska till moster och fixa kort till lollos förskola
  • Hanniz84

Hej!
    tyvärr kan jag inte denna veckan, min syster kommer upp imorrn+fredag... o jag vill gärna umgås med henne när jag har chansen, inte så ofta vi ses :(

men nästa vecka!

Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • MammaJennii

Ja nästa vecka blir bra, jag kan inte tisdag. Har ni nått roligt förslag? Jag har inga pengar så det är trist..

• Hanniz84
    MammaJennii skrev 2011-11-09 22:08:20 följande:
    Ja nästa vecka blir bra, jag kan inte tisdag. Har ni nått roligt förslag? Jag har inga pengar så det är trist..
    vi kan väl bara ses o leka med barnen på nån lekplats eller nåt? ta med oss matsäck
    vi kan ju höras närmare om vilken dag som passar bäst!
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Beckis 24
    Hanniz84 skrev 2011-11-09 22:14:10 följande:
    vi kan väl bara ses o leka med barnen på nån lekplats eller nåt? ta med oss matsäck
    vi kan ju höras närmare om vilken dag som passar bäst!

Hje! Vad sägs om onsdag efter 12?
  • Mii
    Beckis 24 skrev 2011-11-14 08:56:51 följande:
    Hje! Vad sägs om onsdag efter 12?
    Vi ses gärna då :)
    Ute i nån park eller öppen förskola eller annat förslag? :) 
  • Hanniz84

hej!
    förlåt att jag inte skrivit, haft lite fullt upp och nu har vi blivit sjuka, eller ja, jag o Leo är lite hängiga... Isa är fortf på dagis, men känns som det bara är en tidsfråga innan hon också blir sjuk.. :-/

Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Mii
    Hanniz84 skrev 2011-11-16 10:37:06 följande:
    hej!
    förlåt att jag inte skrivit, haft lite fullt upp och nu har vi blivit sjuka, eller ja, jag o Leo är lite hängiga... Isa är fortf på dagis, men känns som det bara är en tidsfråga innan hon också blir sjuk.. :-/
    Fy vad tråkigt. Men det är ju sånna tider nu. Vi försöker vara ute mycket, tror på myten att man håller sig frisk då :p 
  • Mii

Tänkte bara berätta att det är invigning av den nya öppna förskolan/parkleken i sköndal imorgon. Det pratades ju om den tidigare i tråden. från kl 14 och frammåt tror jag det är. Det kommer vara grillning och nåt elduppträdande. vet inte så noga, men jag tänkte vara där omkring 14 i alla fall, om nån annan också vill dit? sköndalsvägen 41 är addressen :)

• Beckis 24
    Hanniz84 skrev 2011-11-16 10:37:06 följande:
    hej!
    Hej! Usch vad tråkigt med sjukligheter, vi hade magsjuka för 1,5 vecka sedan, det var hemskt. Vore kul att få till en tröff snart,m kanske kan kolla på nåt till nöästa vecka?
  • Beckis 24
    Mii skrev 2011-11-22 21:36:29 följande:
    Tänkte bara berätta att det är invigning av den nya öppna förskolan/parkleken i sköndal imorgon. Det pratades ju om den tidigare i tråden. från kl 14 och frammåt tror jag det är. Det kommer vara grillning och nåt elduppträdande. vet inte så noga, men jag tänkte vara där omkring 14 i alla fall, om nån annan också vill dit? sköndalsvägen 41 är addressen :)

Hade gärna hängt på om jag kunnat..! Låter superkul!
  • Mii
    MammaJennii skrev 2011-11-23 14:02:36 följande:
    Någon som är sugen på att åka till Junibacken nästa vecka??  Glad
    njae... kanske :p

Jag har aldrig varit där förut, brukar det vara mycket folk mitt i veckorna? Jag gillar inte att trängas :p
  • rödstrumpa01

hello! jag har en son på 3 1/2 år och bor i farsta strand. jag hittar gärna på nåt med andra föräldrar. finns inte så många barn i min bekantskapskrets tyvärr och vore kul att sammanstråla med andra föräldrar.  

• Mii
    rödstrumpa01 skrev 2012-01-15 18:53:09 följande:
    hello! jag har en son på 3 1/2 år och bor i farsta strand. jag hittar gärna på nåt med andra föräldrar. finns inte så många barn i min bekantskapskrets tyvärr och vore kul att sammanstråla med andra föräldrar.  
    Jag ska till öppna förskolan i farstastrandskyrkan imorgon. öppet 13-16, kom dit! Jag har aldrig varit där förut, men gillar att dom har öppet på eftermiddagen, så jag hoppas det är trevligt :) 
  • MammaJennii

Hej tjejer!
    Jag och mina två töser 2 & 1 år  vill träffa nya vänner och umgås :) 
    Nån som vill ses nästa vecka?

• MammaJennii

Hej igen :) vill du fortfarande ses? Vi går ofta till parken eller stranden, skulle vara kul med sällskap :)

Svar på tråden Mammor i Farsta?