Noll tolerans!
Gör dig inte dum, det behövs verkligen inte
Uttrycker man sig så korkat som att det får ta hur lång tid som helst och man får prioritera därefter så får man räkna med svar och motfrågor därefter.Du kan googla själv
Annonserar barnpsykologerna med skadliga uppfostringsmetoder i "Super nanny", eller hur hade du tänkt jag skulle hitta det?Jag utsätter inte mitt barn för förnedrande behandling i experimentellt syfte
Då fanns det inte mycket till substans i ditt påstående då. Jag kan inte uttala mig om dåligt beteende. Alla barn har olika personlighet, och mitt barn är väldigt, väldigt snäll och socialt kompetent. Har aldrig uppstått en situation när jag behövt åtgärda hans beteende. Så vida du inte menar att bli arg ibland, precis som jag blir? Då får han rasa av sig och sedan pratar vi om varför han blev arg. Blev han arg för något han inte fick göra så förklarar jag varför han inte fick det, men säger att han kanske kan få det någon annan gång. Då min son är väldigt blyg händer det aldrig att han ens blir arg när andra människor är med.
Arg kan man bli, det ska man inte bli straffad för.Med dåligt beteende men jag gap och skrik med fula ord och tillmälen till mamma/pappa/syskon, smälla i dörrar, kasta saker i golvet, vara elak mot småsyskon mm.