septum skrev 2011-11-21 10:20:44 följande:
Hej tjejer!
Här kommer Sveriges pessimist i dag.. Bruna flytningar i morse och den här omgången har inte fungerat. Har känt det i en veckas tid. Med all hormonstimuli och alla år med krångel har man lärt sig känna sin kropp. Tror inte heller på att det har varit någon ägglossning men det svaret har jag inte fått. Det konstiga är att jag är på dag 26 och trodde jag skulle ha en cykel på cirka 32 dagar. Men det kanske är beviset på att det inte har fungerat i och med att jag har en 26-27 dagars cykel normalt.
Skickar massa peppning till dig och hoppas att ditt blodprov kommer visa att du haft ÄL.
Min gyn sa att om jag inte fått ÄL så kommer ingen mens heller??? Stämmer inte det? Om du får mensen så borde du ju haft ÄL enligt hennes teori.
Eller så gäller det bara mig som inte har någon egen mens. Och då kanske ÄL med pergo gör att man får mens....känner mig förvirrad nu.
Bubbibalubbi-
Jag har känt likadant från ÄL-dagen, det måste vara hormonerna. Jag får veta på onsdag om jag haft ÄL, och har jag inte haft ÄL så måste det vara hormonerna som framkallar dessa ilningar, molvärk mm.
Det hade verkligen varit kul om någon i tråden lyckas bli gravid och skapar lite hopp här inne