• septum

Pergotime uttaget idag..

Är det några fler? Jag känner mig helt plötsligt jätte nervös. Undrar till och med om man ska skjuta upp behandlingen några månader. Usch. Vet ej riktigt vad som händer just nu men känner helt plötsligt mig jätte nervös.

Finns det någon som vill berätta något om behandlingen så är jag jätte tacksam. Kanske kan jag känna mig lite lugnare.

Sedan just det att tabletten innehåller laktos och jag  tål inte komjölk. Jag blev jätte dålig av Primoluten vilket också innehåller laktos.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-14 09:30
    www.fof.se/tidning/2007/5/har-faster-agget

• Svar på tråden Pergotime uttaget idag..
  • septum

Håller med, konstigt att det säger så olika. Det är tur att vi började redan dag 9 och håller på fortfarande..Flört

• Glossip

Angående symptom. Jag känner mig öm i magen, svullen men inga speciella flytningar. Men känns som jag varit öm i magen enda sedan jag började med min dubbelkur.

• Glossip

MIn gyn sa att jag skall ta ett blodprov 1 vecka efter att jag misstänker att jag haft ÄL, så jag skall ta ett prov nästa fredag. Skall bli intressant att se om jag haft ÄL. Om jag haft ÄL kommer mensen 14 dagar senare sa hon om jag inte är gravid dvs.

• Glossip
    che71 skrev 2011-11-13 07:23:34 följande:
    inga symptom
    inget utslag på ÄL stickor (möjligen lite svagt i fredags morse?!)
    imorgon är det dag 14 o jag ska på VUL på morgonen
    borde det inte vara ÄL imorgon med Pergotime?
    (annars har jag ÄL runt dag 11-12)
    Jag fick ingen ÄL första kuren jag åt så jag fick äta en dubbelkur. Fick inget utslag på stickorna då som jag fick nu med dubbelkuren. Håller tummarna för dig che71, gyn borde se om du har ÄL på G genom att göra VUL.
    Tips-Be om dubbeldos om äggblåsorna ej växt imorgon. 
    Kan inte heller svara på vilken dag man skall ha ÄL på då jag har jätte långa cyklar och antagligen ingen ÄL.
  • che71

Vul visade 3 blåsor, den största på 14 mm Glad
    så jag har inte ÄL än , tillbaka på onsdag för att kolla hur de växer, hon hoppade att den största (och bara den!) skulle växa
    över 20 mm så att det släpper!!!
    så ÄL blir mycket senare än jag trodde (definitivt inte före onsdag/torsdag trodde hon!)
    Tungan ute

• septum

Che71: Skönt att de hitta blåsor i alla fall. Men då blir det ju dag 16-17 så då kanske mitt gyn inte är så fel ute  Skrattande. Man vill ju inte missa sin chans. Det är ju inte så roligt att behöva gå på hormoner. Sedan när man inte får allt för många chanser heller.

• septum

Är det någon fler än jag som blivit mycket mer kissnödig?

• Glossip
    septum skrev 2011-11-14 19:27:57 följande:
    Är det någon fler än jag som blivit mycket mer kissnödig?
    Jag är mycket mer kissnödig. Måste upp på natten redan efter 3-4tim. Kan det vara hormonerna i pergotime som gör det??
  • Helvetia

Tablett nr 1 för mej idag, vul blir den 21a eller 22a :)

• septum

Glossip: Misstänkte det..Glad

Helvetia: Välkommen hit och lycka till. Jag ska på  blodprov den 20:e. 

Svar på tråden Pergotime uttaget idag..