Inlägg från: HannaVirrpanna |Visa alla inlägg
  • HannaVirrpanna

Juli bebis 2012

Hallå alla här, får man stiga in?
    Plussade den 24 november.... vet inte vilken vecka jag är i då jag inte minns då jag hade min senaste mens, men det var i oktober nångång.

Har en 1.5 åring sedan tidigare och jag orkar INGENTING. Jobbar häcken av mig och jag känner bara panik över att må då dåligt och sen måsta va tip top på jobbet... Huuu.... Har två veckor framför mig med 6 dagars jobb vardera... :( 

• HannaVirrpanna
    MLT skrev 2011-12-06 21:03:22 följande:
    Jag jobbar inte och är ändå trött som en gnu så förstår att du är slut. Har också en (snart) 1½-åring hemma som är sjövild så man behöver ju aldrig känna sig sysslolös ;)

Haha ja man har att göra! Min sambo har fått göra exakt allt hemma, jag har inte lyft ett finger på två veckor tror jag. Jag önskar att han förstod hur dåligt man faktiskt kan må, men det är svårt att förstå när man inte varit där själv...
  • HannaVirrpanna
    SommarDahlia skrev 2012-01-07 09:29:47 följande:
    jag läser på umeå uni. och tar examen i juni så jag tänker läsa klart, har ingen lust att avbryta och det är ju inte precis fysiskt krävande :) Ska dock ut på praktik i mars men det bör inte vara några problem. Med sonen var jag bara mammaledig i 10 månader sen pluggade jag med honom hemma i ett halvår innan han började på dagis. Ska bli skönt att bara va mammaledig denna gången även om jag kanske läser nån kurs om jag får lust.

Hej umebo!
  • HannaVirrpanna

Hej alla mammor!! Jag har läst tråden ett bra tag nu och undrar om jag får hoppa in?

Jag har bf den 18 juli och har en tvååring sedan tidigare! Har varit mammaledig nu i en vecka och det är nästan tyngre än att jobba :) hur ska detta gå? :)

Jag läser att ni boar för fullt! Kul!! Jag håller på med rensning. Väldigt välbehövligt! Vi bor väldigt trångt så all plats som går att få är guld värt :)

• HannaVirrpanna

Efterlyser också underhållning för 2åringar :)

Sajo81: var bor ni nånstans? Kommer ni söka större? Vi bor också i en trea (52kvm) och det är trångt och vi har bara ett barn :) ni gör det bra som håller ihop :) vi letar lite smått efter nått större men vi har väl inte riktigt hittat drömboendet än... Trivs himla bra i vår lilla skrubb!

Idag har jag varit på "absolut avslappning" 2 timmars behandling på spa :) speciellt för gravida. Fotbehandling, fotmassage, ansiktsbehandling, ansiktsmassage, handmassage, manikyr och portömning! Sjukt härligt! Fick av min sambo i födelsedagspresent :) väldigt välbehövligt!
    Tips! För det är väldigt värt pengarna!

• HannaVirrpanna

Fy fan vad jag blir deppig!! Fick idag reda på att det inte bara är EM i sommar utan även OS!!!! Jag tror jag kommer att börja grina!

• HannaVirrpanna

Ellabella: jag köpte mitt på hälsokost!

Hera: åh va jag önskar att jag var intresserad av sport! Det enda jag ser är min sambos matcher och det gör jag mer än gärna... Men folk jag inte känner bryr jag mig inte så mycket om, alltså prestationsmässigt! :) jag har blivit skadad sen barnsben då allt som visats på tv hemma varit sport sport sport... Blev ärligt riktigt besviken då jag fick höra att min sambo var fotbollsspelare... Men jag har lärt mig tycka om hans matcher i alla fall :)

• HannaVirrpanna

Down under: vet inte vad jag ska säga... Kan inte ens föreställa mig hur hemskt du har det! Jag hoppas att du mitt i allt mörker kan se något ljus...!

Svar på tråden Juli bebis 2012