Juli bebis 2012
Jag skrev att jag inte kände mig bekväm med manliga BM. Att jag ville att dom skulle vara noga med att navelsträngen skulle slutat pulsera innan pappan klippte den. Att jag gärna tog emot studenter... Typ!
Jag skrev att jag inte kände mig bekväm med manliga BM. Att jag ville att dom skulle vara noga med att navelsträngen skulle slutat pulsera innan pappan klippte den. Att jag gärna tog emot studenter... Typ!
Hoppas magsjukan går över snabbt!! Fy så obehagligt!
Är det någon mer än jag som känner att det sträcker och drar i benen, magen o höfterna? Speciellt om man kört bil eller ligger och vilar? Blir tokig! Är så trött i höfterna på morgonen att jag bara vill kapa bort dom... Nästan!
Jag har dock kommit på en lösning på att jag inte får sova så mycket! När min son vaknar på morgnarna byter min sambo blöja och gör välling och sen kommer min son in och gosar med mig och vi båda somnar om! Idag sov han till tio över nio och det är sjukt härligt! :)
anjiali: STACKARE!! Hade inte pallat ditt mående! Aldrig! Varken gravid eller ej!
Idag har det varit så himla fint väder!! Har tvättat bilen och klippt gräsmattan... Jag kan knappt röra mig nu kan jag säga... Min foglossning som blivit så mycket bättre kom tillbaks ikväll. Förmodligen pga biltvätt + gräsklippning.
Jag och sonen är hos mina föräldrar ute på landet och har det gott. Vi körde hit idag så pappan ska få en ensam natt inför match... Känns bäst för oss båda tror jag. Så han har alla förutsättningar för att göra en bra match!
Det ska bli så skönt då han får semester! Tyvärr blir det ju ingen semester från fotbollen... men det blir ändå mer tid hemma med oss! Trots att bebisen inte är planerad så har allt löst sig så himla bra! Om den kommer då det är tänkt så är det precis under fotbollsuppehållet (som är typ 10 dagar per år) och även under hans semester! Så den måste komma då :) Eller tidigare, så länge det inte är bortamatch så är jag glad!
Förra förlossningen gick vattnet (och slemproppen??) på förlossningen, just innan han kom ut. Hade inte haft en endaste förkänning så det var väldigt svårt att veta om det var på riktigt eller om det var förvärkar typ :)
vad ska ni alla göra i helgen?
Du som tagit bilder och satt upp i bloggen! Sjukt fina! Jag skulle aldrig gissat att du gått upp ett gram, ser jätte jättefin ut!
Bragdoll: Himla bra att ha en sån kompis :) Det brukar gå över rätt fort då man får se på saken från en annan synvinkel, det bästa är om ens kompis känner ens sambo väl :)
Åh! Jag skulle bara vilja ge er med jobbiga förhållanden en stooor kram och sen skicka era män på en kurs hos min sambo... Han gör såklart inte allt rätt han heller, men det beror ju på vad jag har för bild och i vissa lägen är väl den bilden lite väl hög. Det är jag väl medveten om. Men jag har aldrig träffat någon som har lika sunda värderingar och lika stort intellekt som honom... Inte direkt bilden man har av en fotbollsspelare kanske... :)
Jag är väldigt nyfiken på er alla... Kan vi inte göra en lista här där alla får berätta om sig själv lite...
Ålder:
Tillsammans med pappan till barnet?
Jobbar med/ pluggar till/ arbetslös:
Bor:
Barn sedan tidigare:
Drömmer om:
Intressen:
Fyll i med mer frågor om ni kommer på nått! Är det någon som vill? Man får även passa om det är någon känslig fråga!
Roligt att läsa vad alla jobbar med! Målare, körskolelärare, undersköterska, konditor (förhoppningsvis då)
Har ni nån blogg får ni gärna skriva en lista så man kan kolla in er :)