Juli bebis 2012
Nicolee: vi kanske har samma man!! :)
Nicolee: vi kanske har samma man!! :)
Grattis froggy!!
Anjiali: får jag sova hos dig?? Vill också se film o äta godis!
Anjiali: men du har bf om två dagar så inget är omöjligt!
Har också vattninga flowings till och från. Vad var det för tecken? Att tappen mognat? Då kanske nått vill ut "snart"?
Ni som har barn som sover på nätterna borde pumpa om ni får ont! Sen spara i frysen så ni kan dra iväg ensamma nån gång framöver!
Bläää... Har ätit mig proppmätt på vattenmelon... Fick halsbränna nyss. Så nu kommer jag kissa hela natten. Idioti. Det var inte lite melon heller.
Undra om man ska våga sig på en färdknäpp ikväll. Tips på bra ställning??? :)
Så länge du slipper hosta borde det gå bra! Det är INTE Skönt att hosta efter förlossning :)
Ja jag älskar melon och äter över min egen förmåga allt för ofta! Min sambo har börjat ransonera!
Det var ungefär nått i den stilen jag hade tänkt knäppa... Wish me luck :)
Inte ens en ond sammandragning efter färdknäppen. Men jag ångrar den verkligen inte :) mys!
Maho81: då väntar jag med spänning :)
Eken: jobbig tid!! Det lät verkligen jobbigt! Att inte känna igen sin egen kropp är jättejobbigt! Speciellt de nedre regionerna! Sprack lite (3 stygn) i den inre blygdläppen förra gången och stygnen släppte (märkte jag 2 månader senare) och jag har stora problem bara av en sån liten sak! Kan föreställa mig hur sjukt jobbigt det är med en stor förändring! :( men det blir som tur är bättre!! Stor kram till dig!
Jag är idag världens sämsta mamma och sambo. Orkar ingenting - igen! Har planerat en utflykt sedan jag vaknade men jag orkar inte ta tag i det. Min sambo är segast i stan och min son är dampigast. Jag vill bara ligga i sängen och grina typ. Orkar inte med dom idag.