Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Jag har inte fyllt i bf-lista. Kanske jag skall göra ??? 16 juli enligt ul. 12 juli enligt mig. Vet när jag hade ägglossning och vi hade bara mys då. Har även med de andra barnen känt ägglossning och prickat på ett försök. Min uträkning har stämt med de andra två barnen fast dom flyttat mig en vecka framåt på ul. Alltså har jag fått vecka 39. Får se om det stämmer tredje gången (gillt).

• anjiali

SaJo81; Hur stora var pojkarna då ??? Mådde dom bra ??? Var det lång behandling på neo?

• anjiali

Se där ja. Hemma efter sista arbetsdagen nu börjar vila och ned räkningen. Vecka 32 idag efter min beräkning. (32 på tisdag enligt ul).

• anjiali

Denna bebisen hickar lite jämfört med hur jag minns med den andra. Å jag vill känna hicka för att kanske klura ut hur hon ligger. Jag har också en fullspäckad helg och har lite stress och redan söndags ångest. Så kommer jag på mig själv att det behöver jag ju inte ha. Jobbar ju inte på måndag

Cykla funkar jätte bra för mig som heller inte kan röra mig så mycket.
    Idag skall jag heja på min man som springer Gbg varvet. För ett år sen sprang vi ihop och i år kommer jag knappt orka stå och vänta . Sen blir det middag hos vänner och imorgon kalas hos min mamma.

Ha en fin fin lördag och ta hand om era fina magar !

• anjiali

Sajo82: var också på folkfesten och hejade på min man som fick 1,59 i tid. Saknade att själv inte kunna springa. Men vilken fest . Sen var vi på middag till ett på natten. Fy vad trött jag är nu. Hade inte klarat att sitta en sekund till, värkte i hela kroppen.
    Vaknar idag med begynnande förkylning . Typiskt när ledighet börjar och man slappnar av.

Idag blir det lugna puckar och fika hos mamma.

• anjiali

Vermillon ; fy vad jobbigt och ledsamt. Kram på dig.

SaJo; vi bor ca 50 min utanför götet i en liten ort. Närmare Borås. Min mamma fyllde år i torsdags . Är det jag och du som har samma bf också ??? 16 juli.

• anjiali

SaJo; jag blev också flyttad men från 12 till 16. Hoppas att "mitt" datum stämmer. Jag vet precis vilken dag vi gjorde bebis men det kanske kan ta flera dagar extra innan det fäster. Fast visst borde det växa under resans gång i livmodern även innan det fäster ?
    Jag har haft rätt med mina andra två barn, så det återstår att se.

Snart kör jag barnen till skolan och förskolan och sen skall jag njuta av första dagen ledig och hemma. Tror jag skall spendera den sovandes. Har blivit förkyld. Så typiskt att det kommet när man blir ledig.

Hoppas ni får en fin fin måndag allihopa !

• anjiali

Vermillion; man får ta en dag i taget och ta hand om dig och bebisen i magen.

Japp nu skall jag bara glida runt i myskläder här hemma

En fråga !? Jag mår så illa idag, höll på att spy idag på morgonen. Mår lite kyvens nu med. Någon mer som fått tillbaka grav illamående eller är jag magsjuk ???

• anjiali

Ok. Det kanske är gravillamående på intåg IGEN. Mådde pyton i början fram till vecka 14-15 eller nått sånt. Har aldrig mått illa i slutet tidigare, och inte så mycket som jag gjort denna graviditet. När skall man få må ok då ??? Pust :-/....
    Ursäkta gnällandet. Men vi har varit så dåliga under denna graviditet jag och barnen har varit konstant sjuka känns det dom.
    Som tur är så är det värt det i slut ändan. Längtar så efter den lilla

• anjiali

Vermilion; Oj vilken överraskning . Hur känns detta ??? Hoppas att det känns ok. Till mig sa dom flicka till 95 % på RUL. Men att de kunde kolla igen vecka 28 för att vara säkra. Jag har inte kollat igen men har bara köpt neutrala kläder bortsett från en klänning. Vi har ju inte TUL här om det inte finns någon spec anledning så jag väntar med spänning. Tror dock på flicka, har två flickor sen innan. Drömde om att det var en pojk här om natten .

Svar på tråden Juli bebis 2012