Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Ojoj, här har det allt hän grejer lycka till alla ni som är på gång :) snart har ni era små. Idag har man kommit ner på ensiffrigt, 9 dagar men vem vet i gbg får man ju gå över sååå länge.

• nilepile89

En fråga varför känner jag av så mycket molvärk vid sittande?? Haft mensvärk hela dagen typ men känner av det mest när kg sitter spelr ingen roll om jag ändrar ställning. Irriterande för känns inte på nåt annat vis som att bebis vill komma

• nilepile89

Grattis sajo och vermilion till bebisarna :) anjiali hoppas de hittar vad det är snabbt och fixar det. Stackare krya på dig :/. Maho81 jag har oxå ondare och ondare mensvärk, fan att det slutar sprider sig till ländryggen emellanåt oxå. Tror oxå att jag skall hitta lite blod men nej inget blod ännu. Bara slemmiga flytningar varannan dag typ. (ursäkta äcklet). Grahnkotten, du kan nog ringa och höra
    Med förlossningen, kroppen kan ju fungera så att den kanske tycker dem blir frisk fortare om bebis kommer nu. Ring och hörde
    Dem . Stackare :/

• nilepile89

Idag välkomnar jag v 40 39+0 :) nu får du komma denna vecka bebis. Annars blir jag den första kvinnan som får över tiden i släkten haha.

• nilepile89
    Maho81 skrev 2012-07-22 10:01:29 följande:
    Åh så "härligt" (missförstå mig rätt ^^,) att det är någon mer som är/har som jag =) Fast du får i alla fall slemmiga flytningar varannan dag, jag får absolut ingenting. Bara en ond molande mensvärk. Blä. Men jag läste att latensfasen/öppningsskedet kan kännas så här, vad tror du? Håller vi på och öppnar oss eller är det bara elaka förvärkar?
    Ja det är just det som är frågan ?? Haha, det är irriterande när man inte vet, jag hoppas ju på att det är något som börjar hända, man kan ju öppna sig på förvärkar oxå. För är det inte runt 4 cm de säger att man går in i ett aktivt skede?? Svårt att veta, kan det inte smälla till med en gång nu :) Heja oss haha
  • nilepile89
    juliaannaeva skrev 2012-07-22 10:21:24 följande:
    Har "mensvärk" idag med o lite förvärkar så och då men inte så dem gör ont :/ har dock rätt mycket slemmiga flytningar! Åh tycker de kan smälla till nu så man får träffa de lilla knytet! :)

Ja visst, att det inte bara kan säga tjoff, så det sätter igång. Denna eviga pinan innan. När hade du bf?? Hoppas det sätter igång på riktigt för dig snart :)
  • nilepile89
    grahnkotten skrev 2012-07-22 10:47:41 följande:
    Dem var inte själva säkra, men iom att jag känner dem igenom citodonen och att det har fortsatt så kan det vara i början.. Vi får se! Hon visste nog inte riktigt själv kändes det som!
    Nej de kan säkert inte va helt 100 heller, behövs ju egentligen, undersökning för att se om något händer. Det kommmer gå bra, håller tummarna för dig :)
Svar på tråden Juli bebis 2012