Juli bebis 2012
Grattis Hannavirrpanna :) va fort det gick :)
Grattis Hannavirrpanna :) va fort det gick :)
Ojoj, här har det allt hän grejer lycka till alla ni som är på gång :) snart har ni era små. Idag har man kommit ner på ensiffrigt, 9 dagar men vem vet i gbg får man ju gå över sååå länge.
Grattis tokar :)
En fråga varför känner jag av så mycket molvärk vid sittande?? Haft mensvärk hela dagen typ men känner av det mest när kg sitter spelr ingen roll om jag ändrar ställning. Irriterande för känns inte på nåt annat vis som att bebis vill komma
Ja undra varför det blir värre när man sitter
Grattis sajo och vermilion till bebisarna :) anjiali hoppas de hittar vad det är snabbt och fixar det. Stackare krya på dig :/. Maho81 jag har oxå ondare och ondare mensvärk, fan att det slutar sprider sig till ländryggen emellanåt oxå. Tror oxå att jag skall hitta lite blod men nej inget blod ännu. Bara slemmiga flytningar varannan dag typ. (ursäkta äcklet). Grahnkotten, du kan nog ringa och höra
Med förlossningen, kroppen kan ju fungera så att den kanske tycker dem blir frisk fortare om bebis kommer nu. Ring och hörde
Dem . Stackare :/
Idag välkomnar jag v 40 39+0 :) nu får du komma denna vecka bebis. Annars blir jag den första kvinnan som får över tiden i släkten haha.