Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Juli bebis 2012

Hur mkt vätska skall de egentligen få i sig? För hon vill inte ha varken vatten eller ersättning efter Mat... Så då blir det att jag försöker ge ersättning istället för mat någon gång när hon e hungrig. Men hon vill ej ha så mkt då.... Har bytt till ersättning 2 nu hon blir 6 månader om 14 dagar.

• nilepile89

Lea äter frukost gröt 9 sedan ersättning 11 lite lunch runt 12-13 halv burk ca ersättning ca 15 sen middag vid 17 om hon inte vill ha ersättning försöker ge ersättning. Men ibland vill hon hellre ha mat.. Sen ibland äter hon gröt till kvällsmat eller ersättning lite olika

• nilepile89

Min flicka kan bara sitta, men så välter hon så hon är inte att lita på. Hon kan vrida runt sig på golvet. Men hon kan inte vända sig från mage till rygg... Hon gjorde det vid 3 månader och sen inte mer. Det är så olika allt det där. Plötsligt händer det

• nilepile89

Lea vill inte alls ta flaska eller dricka ut glas eller pipmugg, hon har hittills idag ätit en halv portion gröt åh en halv barnmatsburk.. Hon har kissat bra , och är sjövild. Men det känns ju som hon måste ju dricka nåt. Hon är på gott humör så vet inte vad det är. Om det gör ont i munnen kanske. Hon drack 180 mjölk kl 4 inatt inget sen dess. Försökt ge vätska ist för mat men det vägrar hon. På natten äter hon iaf då blir det ju lite vätska.

• nilepile89

Här är en till som hatar flaskan , kämpar på hela tiden. Men vatten biljon inte heller ha så mkt utav...

Hoppas era små tillfrisknar snart ni som har dåliga små .

• nilepile89

Nu vill L inte somna på kvällarna åh sedan sover hon en timme innan hon bara gallskriker. SEn får jag inte ens titta i munnen. Undra om det kan vara tänder?

• nilepile89

hej slänger ut en hypotetisk fråga hoppas någon har svar.
    Vi säger att jag skulle bli gravid nu och jag skall egentligen börja jobba i november. men jag har 24 semester dagar kvar sen förra året. tänkte om jag isf när denna fp period tar slut har rätt till att ta ut en del säg 15 dagar av min semester. innan jag går på fp för nästa barn ? de borde ju inte neka en eftersom det ändå är redan intjänade pengar?  Sen blir väl de 120 första dagarna för nästa barn också semester grundande va ? tänker liksom vad jag skall med så mkt dagar till då jag får nya igen när jag jobbar. det är ändå en del pengar att hämta där 

Svar på tråden Juli bebis 2012