Juli bebis 2012
Här är en till som svettas som en gris på nätterna så vaknar man och fryser för man ligger i en pöl. Fy inte trevligt alls. Säkert hormoner :)
Här är en till som svettas som en gris på nätterna så vaknar man och fryser för man ligger i en pöl. Fy inte trevligt alls. Säkert hormoner :)
Nu har jag gett upp amningen sen några dagar pumpar allt jag kan och ger ersättning :) äntligen har min docka ökat i vikt nu ligger hon bra till. Gått upp till 3795 från 3350 förra veckan . (hade inte ökat sen vi lämnade bb sist). Nu skall jag slippa väcka var 3 timma att ge mat om hon vill sova. Känns lite misslyckat att amningen inte funkade jättebra. Men nu har jag ju åh andra sidan en nöjd flicka som mår bra. .... Det är så vi får tänka vi som inte kan amma våra barn till mättnad. Froggy skönt att han ökat i vikt nu :) du har ju gjort allt du kunnat.
Vårt hjärta heter Lea Annika Linnea Annika efter sambons mamma som inte lever. Linnea efter mig som heter det efter farmor :). Känns som man borde ringa om dopet snart efterso
Det föds så många barn
Smulan 12 : va hemskt blir ledsen :/. Livet är verkligen inte rättvist. Kramar till dig
R det någon som har erfarenhet av sk kolokgunga? Babysitter som vaggar själv? Helt slut tror mer och mer att det är kolik hon har då det känns som det blivit värre. Igår höll hon på från 20 till halv 3 på matten. Slumra till men skrek så fort man la ifrån henne. Då man trodde hon somnat. Så undrar om det kanske kan hjälpa till hon gillar att somna genom att jag vaggar henne i vaggan tills ögonen är tunga. Men tiden där emellan.
Lea sover inte mycket på dagarna mest i vasgnen om man är ute ch går. annars kan hon sova på mig men inte länge själv...
Vi skall ha dop nu lördagen som kommer. Har beställt tårta och resten har jg bakat själv stått och bakat i omgångar. Blir bara fika men sammanlagt blir det ju 9olika sorters kakor 7 mjuka och 2 småkakor sedan blir det ju doptårta då. Hoppas det skall vara nog
Man fr ta med all barnmat , men de kan kräva att du öppnar och stryker på huden eller smakar på det du har med dig :)
Hej tjejer :) längesen man var inne nu. Hur mkt mat äter era små?? Lea vill ju nuförtiden ha mat ist för ersättning. Man får propsa på att hon skall ta ersättning emellanåt. Skrivit in mig på vv nu. 3 kilo på en vecka måste ta tag i detta nu har liksom 15 kilo kvar till målvikt.
Sessan Hon är precis likadan damen här hemma nu. Jag får vagga henne stoppa in nappenflera ggr per natt. Sen vill hon inte sova föränn sent. Är jättegnällig fram till hon somnar. Idag somnade hon 15 över 10 så får se när hon vaknar igen...