Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Juli bebis 2012

millifjor skrev 2012-07-22 10:49:06 följande:
    Grattis till alla nya bebisar!
    Här är det varannandag värkar, trodde det var på g i tisdags med en massa värkar men de dog ut, samma sak i torsdags
    O sen igår tog det fart igen o höll i sig ett bra tag, för att sen avta när jag gick o la mig...i idag är det lugnt igen. +4 idag då...

Hoppas det slår till för dig snart, :)
  • nilepile89
    juliaannaeva skrev 2012-07-23 11:43:49 följande:
    Har världens mensvärk idag o spänningar i nedre delen av ryggen! Åh kan de inte bara smälla till o hända något! Dem sa på fl att man skulle vila för att de skulle fortsätta komma igång men de är ju inte så lätt när de gör ont :(
    jaaaa ! Jag känner precis som du att det inte kan komma igång istället, går runt här hemma med kraftig mensvärk men annars inget mer. Igår hade jag riktigt kraftiga sammandragningar tillsammans med ilningar i ljumskarna men som  gick över. Suck.  

Hoppas det händer något mer för dig nu :) 

• nilepile89

Ja hoppas hoppas, för alla de är på gång för. Jag satsar oxå på att vila nu i hopp om att det skall komma igång på riktigt detta.

• nilepile89
    juliaannaeva skrev 2012-07-24 05:42:26 följande:
    Klockan 02.00 inatt gick vattnet haft värkar 4-6 min emellan sen 03... Aj så ont! Inte sovit många timmar, undra hur jag ska orka denna dagen... :/
    Hejja hejja ! Hoppas det satt fart på riktigt. Men inget skoj att du inte fått sova, du kanske kan får nåt på förlossningen att sova på?
  • nilepile89

Vaknade av att jag har sån mensvärk, samt att det rinner slem nu måste va slemproppen som löser upp sig ännu mer, för nu kommer det så mycket slem undra hur mycket slem som finns Foten i munnen. Men nu är det lite rosafärgat emellanåt oxå. Hoppas ju att det skall vara på g. Första stora biten släppte ju för 1 1/2 vecka sedan. Sedan denna mensvärken är inte nådig alltså. Tagit 2 panodil skall se om de hjälper

• nilepile89

Jag har haft sammandragningar och samtidigt tryck neråt som gör ont ända sedan halv 8 imorse som kommer då och då. Men det är helt klart hanterbart. Jag bet inte om detta är på riktigt. Kan man gå runt med förvärkar hela dagen? Kommer slem hela tiden. Men jag har kunnat g runt som vanligt vart i stan och på Ikea. Kommer som vågor som går över. Åh vill ha en handbok för detta

Svar på tråden Juli bebis 2012