Juli bebis 2012
Tack :) nej jag menar att jag skall ta ut semester istället för fp för att spara dagar :)
Tack :) nej jag menar att jag skall ta ut semester istället för fp för att spara dagar :)
Vår tjej är oxå tandlös :)
Grattis enilorac och Anna va roligt med nya små bebisar :)
Va olika det kan vara angående maten, Lea ratar hemmalagad mat men burkarna äter hon jättebra många sorter.
Jag gav Lea någon burk med hipp 8 mån. Det var inga problem med bitarna men semper fick hon kväljningar av. Det var väldigt stora bitar i dem. Men kollar man på hipp verkar det vara väldigt små bitar.
Jag skall börja jobba i november, är tanken nu Lea skall börja förskola då, men får visningen plats så kommer sambon vara hemma. Tills hon får plats. Hon kommer inte behöva gå fulltid, då jag alltid är ledig minst 1 dag i veckan då jag jobbar helger. Men vi är ju sugna på en bebis till nu. Så vi får väl se hur det går på den fronten isf kanske hon inte börjar på förskola föränn senare.
Lea äter hipp med god aptit nestle ratar hon och semper funkar bara vissa såklart de ekologiska bara. Tror det har att göra med konsistensen på hipp. De är lite lösare :)
Lea kan inte heller krypa, men hon älskar att sitta kan ligga på mage och rotera men hon kommer inte framåt ännu.
Lea kan säga mamma och pappa men vet inte om hon förstår det alltid men hon kollar på mig och säger mamma och kollar på sambon och säger pappa så ibland tror man att hon ändå förstår. Men ibland säger hon det bara när hon håller på att babbla
Från och med imorrn kan man se den på internet om man inte fått den i brevlådan. Tror man kan börja edeklarera då :)