• SaJo81

Juli bebis 2012

Vermilion: haha Nämen vilken konstig tös :P grattis till pojken istället då:) det var samma när vi väntade grabbarna:) vår läkare sa på tre UL i rad att det var flickor, sen fick vi en annan läkare får vår ordinarie var på semester och hon sa pojkar! Man kan aldrig vara säker :) kanske va lika bra att vi inte tog reda på det denna gången:)

• SaJo81

Stod på min app att jag också har 67 dagar kvar :s har för mig att vi inte har samma dag som bf, när har ni? Jag har 19:e

• SaJo81

Hade en såndär hemskenatt igår :( först vaknade en son 00.40, sen nr 2 01.40 sen fick jag sådan fruktansvärd halsbränna så jag var tvungen att äta nåt samt ta samarin! Somnade igen vid tre och gick upp fem! Underbart :/

Idag ska vi iväg till svägerskan och hennes Karl efter jobbet och äta tårta :) två 25-åringar som ska firas!

• SaJo81

förra gången hann jag inte packa någon bb-väska! vattnen gick ju v29+3 och då var et bara att åka in, jag trodde ju i min enfald att det inte var vattenavgång så att jag skulle få åka hem igen....Icke!
    Karln fick helt enkelt packa ner lite underkläder och datorn till mig sen.....sen var det ju lugnt med bebiskläder eftersom grabbarna fick ligga kvar 4 veckor och jag fick åka hem....kunde packa då! 

• SaJo81

Idag går jag in i vecka 32 (31+0) :) det känns helt fantastiskt att kommit så långt nu!

Nio veckor kvar :) och förhoppningsvis bara fem veckor kvar att arbeta:)

Sen är det dessutom fullt upp varje helg i juni så tiden kommer nog gå fort! Svägerskan fyller 25 så då ska vi hitta på massa grejer första helgen i juni, sen ska jag på möhippor två helger i rad, sen är det midsommar och sen bröllop sen är vi inne i den magiska månaden :p spännande!

• SaJo81
    Trolla75 skrev 2012-05-17 21:20:19 följande:
    Hjälp, ni börjar redan prata BB-väskor mm. jag har ju inte ens fått upp spjälsängen, vet fortfarande inte vad jag ska få plats med den... Obestämd
    haha nej här är inte heller någon spjälsäng uppe än!  tycker vi varit duktiga nog som skaffat vagn och babyskydd :p 
    BB-väska kommer la packas någon gång under tiden jag är hemma med gp.....så tidigast 4 veckor innan=) 
  • SaJo81

Vi är nästan klara till barnet hemma men det beror mer på att vi hade mycket kvar från dom andra två! Ska köpa juniorsängar till killarna sen ska lill*n få en av deras spjälsängat och den andra ska vi ge bort till kompisar som snart ska ha:) vagn och babyskydd hittade vi grymt paketpris på blocket och inhandlade för en månad sen! Jo blöjor måste vi såklart köpa med me thats it!
    Däremot ska vi ju köpa ny bil innan nr3 kommer och det känns mest stressande!

• SaJo81

FroggyL: oj herregud! Orkar du gå på Gekås i tio timmar? Spelar ingen roll om jag e pigg som en lärka och inte gravid så pallar jag ändå bara 4-5 timmar Max! Haha:)
    Men det e förbannat kul att åka dit och shoppa! Ska göra det en dag i juni sen börjat förhoppningsvis är hemma med gravidpenning!

• SaJo81

......och fy faaaan! Om man får säga så för att jobba i den här värmen! JAG DÖÖÖÖR! Jag som älskar sommaren och längtar hela året på det här håller på att avlida just nu:(

• SaJo81

Vi var på ultraljud v 30 men det var enbart för att kolla om moderkakan flyttat på sig! Annars ingår bara RUL här med :( jätte tråkigt

Svar på tråden Juli bebis 2012