• SaJo81

Juli bebis 2012

Hoppas att Karln med hjälp av barnen ska köpa något fint till mig i mors dag present! Tyvärr har jag knappt några kläder som passar längre och de gravidkläder jag hade från förra grav är för små nu:( var ju tänkt att jag skulle föda i november då så shorts och kjol till den grav är väldigt litet....

Imorgon jobbar min man så jag tänkte ta med mig barnen till en kompis och fika och leka ute hela dagen, sen får min man komma och hämta barnen där när han slutar )kompisen bor nästan granne med min mans jobb) sen blir det tjejkväll för oss med esc:)

På söndag ska man ju helst hinna e sväng till mor och svärmor och gratta innan mannen åker till jobbet för då tar han bilen!

• SaJo81

Blir inte alla avundsjuk på er som kan njuta av det goda vänner! Här i fabriken är det runt 25 grader och ingen bra ventilation, svettas ymnigt utan att göra något och när jag jobbar tänker jag inte ens berätta hur svettig jag är:( i morgon är jag äntligen ledig men då ska det regna :( Fyyyyyy! Längtar hem på grav, penning nu alltså!

• SaJo81

Heja Loreen! och faktiskt tyckte jag om Malta, hans fotvickardans och hans eh eh eh eheh.... haha=)
    Loreen var grym och nästa år blir partyt i Sverige

Nu är jag doc helt slut efter att ha sett hla showen hos en kompis och faktiskt inte varit hemma sen ett på dagen så nu säger jag god natt=) 

• SaJo81

Mors dag idag men pappan jobbade hela dagen igår och jobbar natt idag så han har inte hunnit hjälpa barnen fixa nåt till mig, fick i alla fall sovmorgon i morse och så hade grabbarna varit ute med pappa och plockat blommor i naturen Hjärta

Var dock tvungen att köpa ett par mammashorts och passade på att köpa ett linne med så jag morsdag shoppade lite till mig själv :P

• SaJo81

Idag ska jag till barnmorskan igen! V32+4 så får vi se hur allt ser ut! Börjar kraftigt ångra att jag inte sökt gravidpenning tidigare än från midsommar! Fyra hela veckor kvar! Kommer ju hinna avlida här ju:( resten av veckan ska det ju i och för sig bli dåligt väder så då blir det väl inte lika varmt i alla fall, men jag hade kunnat tänka mig att gå hem typ nästa vecka eller så :p

• SaJo81

Tror ilningarna tyder på att bebis fixerar sig:) det e vad jag hört av alla andra! Har tyvärr inte hunnit ha barn som fixerat sig innan så jag talar inte av egen erfarenhet:)

• SaJo81

Precis utkommen från BM, statusen inte så bra på järnet.

Hb: 95
    Sf: 32
    Hjärtljud: 142
    Blodtryck: 108/63
    Viktuppgång: 19kg :S

• SaJo81

hade ju låga järnvärden (95) igår så här är det verkligen en till som är trött.....konstant hela tiden =(

Vab:ar idag då ena killen har fått nackspärr här hemma Hjärta mammas hjärta 

Går in i vecka 34 på torsdag....sjukt ändå! trodde på nåt sätt aldrig man skulle komma så långt... 

• SaJo81

Hade ju bara 95 i hb-värde i måndags när jag var hos BM och ska därför in för extra prover idag! Hoppas det finns nåt man kan göra så ja slipper vara såhär trött utan att påverka mina toabesök! Har ju haft hyfsade problem med det hela graviditeten :s

• SaJo81

Förresten idag går jag in i v34 :) spännande! Bara sju veckor kvar till utsatt tid! Hoppas jag slipper gå över nåt bara!

Svar på tråden Juli bebis 2012