Inlägg från: enilorac81 |Visa alla inlägg
  • enilorac81

Juli bebis 2012

Tekla78- bebis på G? ...jag har inte fått mens tillbaka. Sånär inte så orolig, även om magen tycks vara kvar där ändå

• enilorac81

CattanB- säger som tekla78, hoppas det går när det är dags igen. Tog mig och min sambo 15 månader att bli gravida.

Annakaffekanna- min som kom 30 juni men var planerad till 9: juli

• enilorac81

Angående mat, så har jag gjort lite egen mat till Elias. Favoriten är torsk, potatis med örtagårdskryddor. Annars får han grät till frukost till middag. "Vanlig mat" får han till lunch. Innan läggdags får han bröstet eller ersättning beroende på vem som nattar honom.

Härom natten sov han från 19:45-06:30 utan att vakna. Men det var bara en engångsförtelse. Men han kommer lät till ro när han väl vaknar upp. Han vaknade till vid 2:30, då sa jag bara godnatt och stoppade om honom igen, så somnade han. Sen vaknade han till runt 5:30, men då fick han mat (bröstet), sen sov vi till kl 8.

Idag är det 6 månaderskollen, blir spännande! Nä nu dags för Elias frukost!

• enilorac81

Chess07- kul att du hittat en metod som funkar för er. Jag körde ju 5-min och den funkade bra på Elias. Han somnar alltid runt 19:30-19:45, kan vakna till en gång per natt, då går jag upp, pussar honom och säger godnatt, ibland får jag göra det 2ggr innan han slutar snacka. Sen har han sovit till 7-9 på morgonen beroende på hans humör

• enilorac81

SessanM - pipmugg med två handtag är toppen! Det älskar Elias.

Som sagt var så får Elias gröt till frukost och kvällsmål och till lunch någon hemmagjord mat. Hans favorit är torsk,potatis mosat med örtkryddor

6 månaderskollen gick toppen och han utvecklas som han ska

• enilorac81

Bragdboll, jag försöker äta mindre kolhydrater och äta frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och middag. Jag har mindre än 2kg till ursprungsvikt, men istället för att fokusera på kilon har jag börjat ta mått runt midja, stuss och lår/rumpa...ibland säger ju inte vågen allt. Sen går jag promenader nästan varje dag och försöker få 2 pass på gymmet i veckan och sen kör jag plankan 3x45s hemma på morgonen. Nu är jag tyvärr förkyld och har inte kunnat köra mitt pass på gymmet...

Samtidigt så njuter jag av ett par glas vin när jag är sugen på det. Och lite choklad när jag är sugen på det

• enilorac81

FruSandra- du ska kunna utnyttja friskvårdsbidraget när du är f-ledig. När det kommer till semsterdagar har jag tyvärr mindre koll.

Svar på tråden Juli bebis 2012