Juli bebis 2012
Mmm undrar jag med! Är det kanske en utvecklingsfas vid 9 månader?
Mmm undrar jag med! Är det kanske en utvecklingsfas vid 9 månader?
Elias har två tänder för tillfället, första kom vid 8 månader och någon vecka. Han är nu 9 och en halv månad
Skuttare, när hon vaknar upp för att amma, har du testat med välling eller ersättning istället? Det var så jag slutade nattamma
Nu har vi gjort RUL och vi väntar en liten till kille
CattanB- väntar du en kille eller tjej? Jag är i vecka 20 (19+5) och väntar en till kille. Blir 15 månader mellan dem. Har BF 5 okt.
Elias har 4 tänder, går längs med saker men har inte tagit sitt första steg ännu, men det är väl kanske inte långt kvar. Snackar mycket gör han men säger inte direkt några ord...
Grattis Annakaffekanna! När är du beräknad? Elias ska ju bli storebror till en liten kille i början på oktober, blir 15 mån mellan dem
Lovisblomman, jag gör smoothie på naturell yoghurt, mjölk och bär (frysta eller färska) mycket populärt. Sedan får han lite bröd med smör och pålägg på
Juliaannaeva- grattis!! Kul med fler i tråden som får tätt. Är själv i vecka 22 nu- time flies!!
Vicki123, vad spännande!! Kul att flera i julitråden är på väg att få syskon till de små!
Grattis Nilepile89!