Inlägg från: michelodeon |Visa alla inlägg
  • michelodeon

Juli bebis 2012

Ella Jade skrev 2011-11-02 23:21:54 följande:
    Fan. Var lite blod på pappret nu när jag vart på toa.. :/ detta känns inte bra alls..
    Håller tummarna för att det är en ofarlig blödning Hjärta{#emotions_dlg.flower}   många har ofarliga blödningar i början. Kram
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon

Tycker det är så kul att titta på vagnar :) har inte kvar den jag hade till sonen så nu blir det en ny :) har tittat på Emmaljunga ozone city och tycker det verkar bra.

Usch idag mådde jag verkligen illa, mest på fm men det håller i sig lite hela tiden. Jag gick till jobbet tidigt imorse och halvvägs tid gick jag och hulkade fy, men vilken tur att jag inte kräktes, skulle ha varit aninges pinsamt om man säger så

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    Tifan skrev 2011-11-03 19:11:40 följande:
    Kan varmt rekommendera emmaljunga ozone! helt underbar vagn o sittdelen är toppen =)
    åh va bra
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    Ari Gold skrev 2011-11-04 08:14:48 följande:
    Nu blöder jag också så vi får väl se hur det går med detta. Känns inte bra tyvärr. :(
    Håller tummarna att det går bra! Kram {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    Ella Jade skrev 2011-11-04 10:54:32 följande:

Jag känner mig lite lugnare idag faktiskt, var så dramatiskt när det väl hände. Dock jobbigt med ovissheten.
    Hoppas innerligt på en ofarlig blödning, känns konstigt bara att smärta o blödning kom o avtog samtidigt, men kanske normalt!? Vet inte.. Inget mer blod än den gången, som tur e, o bara lite värk ibland, men de kan ju vara växtvärk.. Tack för omtanken!

Hoppas lilla Ludde som min sambo tillfälligt döpt honom till mår bra i magen :).
    Skönt att läsa. Förhoppningsvis var det ingen fara då, eftersom du inte blött mer. Klart Ludde ska stanna

På tal om Ludde :) kallar ni andra bebisen för nåt än??  Själv kallar jag våran för Fnudd
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    Mysmamma70 skrev 2011-11-05 15:02:13 följande:
    Jädrans foglossning som har kommit redan, går som en anka, bara hoppas att det ger med sig snabbt! Har ju inte haft några större problem med det de senaste två graviditeterna...
    i min första graviditet, som slutade med MA, fick jag foglossning från helvetet i vecka 6! fy fan, kunde inte jobba.
    När jag var gravid med min son kom det i vecka 10 och i vecka 16 kunde jag inte sköta mitt jobb längre kom inte upp utan hjälp om jag satt mig ner och det gjorde fruktansvärt ont.
    Hoppas verkligen att det håller sig borta denna gång så jag kan jobba
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
Svar på tråden Juli bebis 2012