Inlägg från: michelodeon |Visa alla inlägg
  • michelodeon

Juli bebis 2012

Lycka till idag ella!

Här är en till som är uppblåst och gasig :( och magen är riktigt trög. Hoppas verkligen inte att jag blir förstoppad som förra gången. Man får nog börja äta katrinplommon i förebyggande syfte

angeleye82 skrev 2011-11-08 08:57:41 följande:
    Tjingeling! Här är en till som ska få i juli. 2a juli om jag har räknat rätt:) Har sen tidigare en liten tjej på snart 9 månader så det gick fort:) Fick ett missfall i september så varje liten del av mig hoppas verkligen att det ska gå bra den här gången:)
    Grattis och välkommen
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon

åh va bra mollymiranda! håller tummarna hårt att det ser bra ut

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    Vitsippa80 skrev 2011-11-09 08:47:48 följande:
    Herregud, fick en chock när jag ställde mig på vågen i morse! Har gått upp 1,5 kg redan (v 7)! :-O
    Är det nån som vet om det är normalt eller är det bara jag som moffat i mig för mycket mat? Obestämd Har varit väldigt hungrig senaste veckan... Och embryot och de expanderade tuttarna kan väl inte väga 1,5 kg ihop..?
    Förra gången började jag gå upp nästan direkt. Jag var jättehungrig och antar att jag åt efter det :-/ så jag gick upp iaf 2-3 kilo innan inskrivningen och totalt 27 kilo!

Vägde mig idag och hade gått ner typ ett kilo, skönt de iaf. Men jag har inte varit så sugen på mat å godis än så länge.
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    AnnA1985 skrev 2011-11-08 20:36:26 följande:
    Förresten, vågar man ha sex nu när man äntligen blivit på smällen? Jag är livrädd att det ska hända nåt så graviditeten förstörs :S    
    Jag har varit tveksam men har iaf haft sex två gånger sen pluset och det har gått bra men man har ju varit nervös när man går på toa sen och ska titta på pappret :-/
    Men det ska inte vara nån fara med sex säger dom ju, men nervös är man ändå.
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon

Usch Ella beklagar verkligen!

Jag har själv aldrig haft det men min syster har, hon fick ta bort ena äggledaren men nu har hon precis fött sitt tredje barn och alla kom till innom 2-3 försök. Alla barnen är födda efter utomkvedes. Så även efter det kan man få barn lätt.

Men håller tummarna att det inte är utomkvedes för dig! så ni kan börja försöka snart igen. Kram {#emotions_dlg.flower}

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    Ella Jade skrev 2011-11-11 11:40:45 följande:
    Jahapp, då är man ännu mer förvirrad. De ringer från gynakuten precis ang mitt blodprov igår o säger att läkaren skrivit "stegringen kan tyda på en helt normal graviditet". O att ja även verkar må bra. Vilket jag gör för att ha misstänkt utomkveds. Men de vill ändå för att vara helt säkra att ja lämnar nytt blodprov på mån o nytt UL. ojoj. Gaaah! jättekul helg detta blir! Inte.. :)
    oj oj låter lovande ju hoppas hoppas för din skull {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    frånochmeddu skrev 2011-11-11 23:25:01 följande:
    ..

IDAG FÖRLOVADE JAG & MANNEN OSS!! han har köpt världens finaste ring från schalins och den är ingraverad och allt!! Hur kan jag vara så lyckligt lottad?!  
    Stort grattis
    Ella Jade skrev 2011-11-12 05:05:36 följande:
    Äventyret fortsätter.. Då ligger man inlagd på akuten. Fick mer ont vid ljumsken på höger sida o även rygg mer än ja fått innan. Panik väcker sambon o direkt hit. VUL visade lite större vätskesamling så de ville lägga in mig. Nytt vul imorrn. Är de mer så blir de operation. De hitrade även tjockare slemhinna nu vicket tyder på en påbörjad grav ja. Har helt fel bf jag. Räknat för långt. Vet ej vad som händer med det om de blir op. Satans svårt o alltid hitta mina blodkärl! ONT När de stack. Men goaaa sköterskor! Knaprat tabletter nu så godnatt :)
    Kramar i massor! Lycka till {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    Tolle83 skrev 2011-11-15 06:03:16 följande:
    Åhh jag är grymt avis!! Jag är helt  stoppad :( Har inte kunnat göra mina behv sen i onsdags :O
    De blir v'l till att trycka i sig katrinplommon...

Nån som har förslag på nåt godare? 
    Pröva att äta kartinplommonen på gröt. Jag är livrädd för att bli så förstoppad som jag blev i min förra graviditet   men nu äter jag det till fukost och det funkar rätt bra just nu iaf. Men från är bra oxå, krossade linfrön brukar jag koka med i gröten :)
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    Soffiie skrev 2011-11-18 15:30:52 följande:
    jag tar bort mig från listan hur man nu gör det.. jag var in på akuten idag inget foster och lite bruna blödningar fidk lämna hcg prov och ksa tillbaxs i nästa vecka men det ser inte ljust ut.. har lite ont med i magen nu så tror det r på g ut

Lycka till alla andra som väntar bebis i juli
    Beklagar verkligen
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
Svar på tråden Juli bebis 2012