Inlägg från: michelodeon |Visa alla inlägg
  • michelodeon

Juli bebis 2012

AnnA1985 skrev 2011-11-18 14:47:00 följande:
    Måste bara berätta... i natt vaknade jag med magontet från helvetet. Det gjorde ont precis där livmodern satt, jag trodde jag skulle bryta ihop totalt av smärtan :S Det gick dock över efter en stund, ingen blödning, utan bara smärta... Nu är jag livrädd att det ska vara nåt, även om jag mått precis som vanligt idag. Nån som vart med om nåt liknande? Eller kan det vara tarmarna som spökar?     
    Jag vaknade av såna smärtor flera gånger när jag var gravid med sonen. Vet inte exakt vad det beror på men det är ingen fara iaf
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    bevingad skrev 2011-11-22 17:55:38 följande:
    Kanske man inte kan kalla det middag... men spaghetti, beasås och lite sparris... hahaha... såååå gott!!!
    haha lät "gott" min middag bestod mest av saltgurka. Är typ det enda som går ner och smakar gott.
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    AnnA1985 skrev 2011-11-23 00:02:15 följande:
    meeen, jag vill med göra vul.. är det bara här i skaraborg som man inte får? varken på vanliga gyn eller privat :(
    Här i Enköping får man inte heller och nåt privat gyn har vi inte ens. Jag fick ett vul i vecka 13 förra graviditeten men det var för att mitt MA var i den veckan. Hade en otroligt snäll BM som fixade det åt mig, annars hade jag aldrig fått det.
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    stinurt skrev 2011-11-23 11:30:22 följande:

Tyär så verkar det vara missfall här!
    Så otroligt less på det här nu!
    Imorse kom det en stor klump och jag blöder fortfarande... inte så mycket... men tyvär så är det precis lika som vid tidigare missfall...
    Om det störtblöder imorgon/idag så är det definitivt missfall eftersom det var så innan!

Beklagar så tråkigt, många kramar.
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon

Visst var det fler som kommer ha barn i 3 års åldern när bebisen kommer??? Hur har ni tänkt att göra med vagn? Är en treåring för stor för syskonvagn eller hur tänker ni? Först tänkte jag köpa en vanlig vagn och kanske ha sån ståbräda för sonen, det borde väl funka?

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon

Jo det blir nog ståbräda :) syskonvagnar är ju så breda å fula
    Min lilla kille är duktig på att gå så det borde räcka.

• michelodeon

Jag hoppas den här förlossningen går snabbare än med sonen iaf, den tog 52 timmar

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon

Man får tänka på att det faktiskt kommer gå över å ju bättre man jobbar på, ju snabbare går det över och man får träffa bebben! Så tänkte jag och det hjälpte mig att hålla ut så pass länge med gott mod  

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon

Hej tjejer!
    Idag hörde jag bebisens hjärta med mitt angel sound   Har prövat ett par gånger innan men inte hört nåt men idag hittade jag den! Så skönt att veta att den lever

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
Svar på tråden Juli bebis 2012