Juli bebis 2012
Trolla: oj vad duktig du varit med vikten. Hoppas du får ett bra jobb dygn.
Trolla: oj vad duktig du varit med vikten. Hoppas du får ett bra jobb dygn.
Kan inte citera från telefonen :-/ så det är svårt att kommentera det man vill :/)
En fråga ! Om man känner hicka långt ner i magen, nästan vid blygbenet.
Hur tror ni bebis ligger då ????
Ååååå hoppas !!! Tänk om jag slipper vändning denna gången. Visserligen kanske bebisen vänder runt igen :-/ bara vecka 31 på tisdag.
Jag får se till att knipa så den stannar hihi....
Tycker att buffandet ändrat karaktär det senaste. Så hoppas det beror på att bebisen ligger med huvudet ner. Fick göra vändning med min andra tös, vilket funkade men är glad om jag slipper denna gången. Hon hamnade i frejkakudde i sex veckor. Det kan ha berott på att hon satt i säte. Så det är ytterligare en anledning till att jag önskar att denna bebis ligger rätt.
Imorgon em skall jag till Ullared och shoppa loss :D. Trodde aldrig jag skulle säga följande. Jag längtar till Ullared :o.
Nästa vecka jobbar jag bara fyra dagar sen börjar min gp och ledighet. Helt underbart !!!
Oj vad ni skrivit !!! Många som har det lite kämpigt hör jag. Styrke kram till er alla. Jag mår nog förvånansvärt bra. Trött som tusan. Men sover bra på natten fortfarande. Har tre arbetsdagar kvar :D
Hoppas jag inte blir rastlös. Finns sjukt mycket att göra här hemma med hus å två barn. Om jag orkar
Nu bär det iväg till Ullared med långa listan på bebis saker :) tjohoo !!!
Hemkommen från Ullared med massa bebissaker och kläder. Trött men mycket nöjd.
Satte mig precis ner på sofflocket för att hämta ork. Apropå förvärkar och sammandragningar. Trött efter en heldag igår plus Ullared. Var jätte trött när jag lämnade barnen. Vila hade varit bra idag, känns som ryggen skall gå av. Men det är total kaos här hemma svårt att koppla av.
Har pysslat, konkat och dammsugit sen sju imorse men det syns inte ens att jag städat ännu. Pust !!!
Har bäddat spjälsängen med nyinköpta saker blev så fint. Skall tvätta allt nästa vecka när gp har börjat !
Jag blev kvar i soffan, ryggen gör för ont :-/. Brukar inta ha så mycket att göra. Vet inte vad dom hänt här hemma. Ser ut som en tornado passerat genom alla rum.
Bara tre dagar kvar å jobba sen kan jag gå här hemma och skrota och plocka i lugn takt.
Hoppas din vila gör susen ikväll trolla