Juli bebis 2012
Kväll igen o jag har ångest :( känner mig så hjälplös när lillan skriker :(
Kväll igen o jag har ångest :( känner mig så hjälplös när lillan skriker :(
Min bm sa att det inte hjälpte att höja minifom men att det var ofarligt. Dock rekommenderade hon att kombinera med semper magdroppar!
Jag har fått näs spray mot stockning! Det funka super :€
Lite ångest inför kommande vecka, mannen har åkt på utbildning och kommer inte hem förens fredag. Jag, lillan och hunden ska vara själva! Kommer inte bli lätt på kvällarna då man inte kan göra annat än bära bära..
Kan säga att det kommer fortare i mam flaskorna än vad det gör i dr. Brown flaskan! Kan ju vara så att han hinner ta till sig maten lite bättre om det går långsammare :)
Prova att ta hennes egna hand eller tumme :) min lilla är inte alls mycket för nappen, så hon har hela handen i munnen eller tummen. :)
Jag har en liten tjeja som blir 3 veckor idag o h amningen har aldrig funkat, har haft mjölk men hon blev arg för att mjölken inte kom tillräckligt fort så hon låg bra där och snutta. O blev ist slö och medtagen så vi la ner amningen och jag började pumpa ut till henne ist. Men nu har mjölken sinat och hon får bara semper ersättning. Men då har hon blivit jätte krånglig med magen och kan ute bajsa själv.. Hon ligger och kvider sig och har jätte ont så då har jag hjälpt henne med fevet termometern och varje gång så kommer det massor bajs.. Och så kan hon tömma sig men jag måste alltid vara där och pilla.. Nu är min fråga, är de någon annan som råkat ut för detta? O vet om man kanske ska prova nan ersättning ist?!
Gör så ont i mig att se henne åla runt och ha ont i magen... :(
Okej! Ja absolut är det värt att prova :) hon får laktulos med för att smörja lite men det hjälper inte :(
Ska dit imogon! Hoppas jag får ge henne mer :) hon får bara 1 ml nu...
Tack för alla svar! Jag ska till BVC idag och då ska jag prata med henne! :)