Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Min lillas bajs ser ut som gul keso! ;) var på
    BVC idag och nu väger hon 4310 och är 56 lång, födelsevikten var 3950 g och 51 lång så hon växer så de knakar! :) fråga också om magen då hon blivit stenhård. O hon tyckte vi skulle ge de några dagar till för det tar ett tag för magen att vänja sig. Och idag har hon bajsat 2 gånger utan hjälp! Så det verkar som det blir bättre :)

• juliaannaeva

Min lilla får kvällsmat 21 somnar vid 23 (skriker lite där emellan och vill bli buren på) vaknar vid 03.30 äter somnar om o sen vaknar vid 08.00 äter och somnar oftast om vid 09.00 har varit så i en vecka i alla fall! Hoppas de håller i sig :)

• juliaannaeva

Min bebis sover tätt intill mig! Utan pyjamas så vi får hud mot hud.. :) BVC sa att man aldrig kan skämma bort en bebis så jag kör på de så länge de funkar!

• juliaannaeva

Är nog klokt att inte köpa någon egen häst nu, jag har ett halvblod på 21 år.. Har inte hunnit åla och hälsa på henne på 3 veckor! :( tiden finns liksom inte... Men som tur är så har jag en tjej som rider henne och pysslar med henne varje dag!

• juliaannaeva

Haft samma problem! Men jag frågade bm och hon sa att det var bra om dem fick försöka själva men går de inte så fick man hjälpa dem och att de var helt ofarligt. Det hade mer med att göra att dem ska komma på ett sätt att hantera de själva... :)

• juliaannaeva

Hur gör ni när ni kniper? Känns som om jag inte riktigt får till de liksom :/ någon som provat knip kulor?

• juliaannaeva

Sitter här och försöker natta en hysterisk tjeja! :( trött i armarna med, har varit en kväll med bära bära bära... Man lär ju sig Göra saker med en hand i alla fall! ;) p

• juliaannaeva

Efter att varit hysterisk till halv 11 så somna hon och sov till 05.00 :o underbart!
    Tyra blir också 1månad idag :)

• juliaannaeva

Min lilla får bara ersättning och ska bajsa varje dag enligt BVC! Ammar man så var det inte lika viktigt sa min BVC sköterska! Jag hade laktulos men hAr slutat med de, hon blev bara gasig. Bytte till man ersättning ist och vilken skillnad! :) en helt annan bebis!

Svar på tråden Juli bebis 2012