Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Min lilla Tyra äter sista målet 21 somnar och äter igen vid 05-06 sen somnar till 9 :) hoppas de håller i sig! Hon är 6 veckor! Köpte en ringsjal för på kvällen så vill hon gärna bli buren! O dem kan jag starkt rekommendera! jätte bra att använda grodposition om dem har lite magknip :)

• juliaannaeva

Vi ska åka om 2 veckor då är Tyra 2 månader knappt! Tänkte köra på den färdigblandade ersättningen, just för att vara säker! Blir lite dyrare men de är de värt :)

• juliaannaeva

Min Tyra somnar vid 22-23 efter maten, sover fram till 06 o får mat igen sen till 9 o äter igen o sen sover hon ända fram tills 14 då hon äter men sen är hon vaken tills de är läggdags! :) snäll bebis! Hoppas detta håller i sig, så skönt när man kan pyssla lite på förmiddagen så man har all tid till henne sen på eftermiddagen! :)

• juliaannaeva

Puuuuh imorgon är de dags för besiktning av mig och läkar kontroll för lillan! Hoppas man själv går igenom ;)

• juliaannaeva

Jag gick igenom! Skönt att få de överstökat! :) o Tyra blir 2 månader på onsdag hon va hos läkaren idag på kontroll och allt såg bra ut! 5500 g och 60 cm lång! Stor tjej :)

• juliaannaeva

Tyra är klar vaken när jag lägger ner henne i sin säng men somnar alltid när jag släcker lampan. Har skrikit någon gång men då har magen spökat lite på henne!
    Dock så är de bara bära bära bära som gäller mellan 18-22!
    Nu är min man sjuk så jag o tyris får sova hos mamma och pappa inatt! I skrivande stund njuter jag av en lugn stund i ett varmt bad :) underbart att bara få ha de lite tyst en stund! Hoppas bara mannen blir frisk tills torsdag då ska vi åka kryssning till Tallinn och fira min morfar som fyller 80 år :)!

• juliaannaeva

Vågar knappt skriva om Tyras sov tider heller... Hon äter ca 21.30 o sover till 07.30 o sen sover hon hela fm fram tills ca 13 o sen är hon vaken tills de är dags att sova för natten :) har varit så i en månad nu! Kommer bli ett riktigt bakslag den natt man får sitta uppe!

• juliaannaeva

Min lilla får ersättning nan PRO 1 med en tsk messmör i i 2 mål om dagen :) det måste hon ha för att magen ska funka!

Svar på tråden Juli bebis 2012