Inlägg från: SessanM |Visa alla inlägg
  • SessanM

Juli bebis 2012

Oj vad skönt...lyckos dig ;)

Vi ger också majskrokar, eller nåväl en har hon fått än så länge :) det verkade dock gå hem!

• SessanM

Emilia vägde 6600 och var 63,5 (eller 64,5, kommer inte ihåg..) vid 4 månader.

Vi har haft en hemsk natt med knappt någon sömn alls. Lilla skruttan har varit jätte trött idag, och jag med. Måtte detta ta slut snart!!!!

• SessanM

Håller tummarna för att allt blir bra trolla!

• SessanM

Vi önskade fina träleksaker i dopgåva, och böcker.

Jag läste lite om en metod som hette typ tassa eller något liknande, lät ganska vettig tycker jag, däremot rekommenderades den från 6 månader. Jag har testat delar av den lite redan, tror nog det kan funka om man kör all in.

• SessanM

Glömde skriva att det finns iaf en tråd här på fl där man behöver veta står :)

• SessanM

Skrev ju aldrig hur vi gör. Emilia somnar oftast på axeln efter rapning efter sista flaskan det är famnen som gäller. Somnar hon inte i famnen funkar magläge i sängen och buffar i rumpan oftast, då somnar hon in så men vaknar till efter en timme eller två och då vänder vi henne och hon sover vidare på rygg.

• SessanM

Äntligen en bra natt :) Skruttan vaknade bara 2 gånger varav en för mat! Som jag längtat, vågar dock inte hoppas på att dessa 5-6 veckor är till ända än men ett litet hopp tänds ju ändå...

• SessanM

Hade visst bra tur igår.. I natt var det som "vanligt" igen.. Åååå vad tröttsamt!

• SessanM

Vad avundsjuk jag blir på era snuttar! Emilia leker bara med nappen... Himla besvärligt. Har provat lite då och då, både med en dinglis snutte och en kanin men det går inte hem här. Hade varit bra med något som sysselsatte händerna så att nappen får stanna kvar!

• SessanM

Momster: testat det men antingen släpper hon den eller så använder hon den till att dra ut den i munnen... Envisa flicka!

Svar på tråden Juli bebis 2012