Juli bebis 2012
Jag har kollat på både optimalprint, vistaprint och trycksakstorget! Till mina andra killar beställde vi på trycksakstorget, jättefina kort men vill inte ha likadana nu
Jag har kollat på både optimalprint, vistaprint och trycksakstorget! Till mina andra killar beställde vi på trycksakstorget, jättefina kort men vill inte ha likadana nu
Sitter på BVC och ammar, har precis vart inne med lilleman för han har inte bajsat på 15 dagar :/ nu ska han få lactulos varje morgon resten av veckan och har han inte bajsat på fredag så ska vi till Barnmottagningen
Japp jag helammar! Vår sköterska blev helt chockad och fick springa över till Barnmottagningen och fråga läkaren :S
Jo det e rätt dyrt med dopkort, tror det gick på 500 spänn ungefär förra gången, tänkte dock försöka komma undan mycket billigare denna gången!
Grejen är att han verkar jättenöjd, lika go oc glad som vanligt och jan fiser som bara den!
Har i alla fall gett honom lactulos nu ch ska fortsätta veckan ut!
Kunde inte hejda min "skaparglädje" så det blev fyrsidiga kort från trycksakstorget denna gången med :S svindyra är dom också men jag tyckte dom blev så fina och om storebröderna fick fyrsidigt ska lillebror med ha :/ (så jävla vettigt resonemang....eller inte) 500 spänn för 30st
Anjiali: haha jag har befarat något sådant senaste gångerna han vart naken typ nyss när han badade tex men det hade på nåt sjukt sätt ändå vart välkommet :P
Måste fråga, sover alla här "nakna"? sen lilleman kom har jag inte en enda natt kunnat sova Naken för jag läcker så jäkla mycket mjölk.....sovit med bh och amningsinlägg i två månader och det är INTE skönt....hur fan gör man?
Nu e jag på gång :p Har så sjuk jäkla beslutsångest. Vi bor just nu i en trea på 74 kvm jag, min man och våra tre grabbar....lite trångbott om man säger så. Vi trivs skitbra i Kungsbacka dock och vill gärna köpa hus här, tyst kostar dom multum så vi hade behövt sparat lite till i ett par år men det betyder att vi får bo trångt ett tag till....ELLER, mina föräldrar säljer nu sitt hus, det huset jag är uppvuxen i, vi kan köpa det billigt och då får vi 140 kvm med två rum till och tomt och garage och dessutom lägre månadskostnad! Problemet är då att det ligger i ett mindre "bra" område i Göteborg, som sagt jag är uppvuxen där så det e inte problemet men skolorna har blivit riktigt kassa där så jag vägrar sätta barnen i skolan där. Frågan är alltså: är det värt att ta över deras hus (inflyttning jan/feb) och bo där tills dom stora grabbarna börjar skolan (nollan börjar dom i 2,5år efter vi flyttat in i så fall) och sen flytta tillbaka till Kungsbacka eller är det mer värt att bo trångt den tiden?
Det största problemet är som sagt att vi vet att vi inte vill bo där sen så det blir temporärt, pallar man flytta för att flytta igen efter 2-3år ? Men visst fan e jag sugen... Det enda som behövs i huset är lite målarfärg i det som skulle bli barnens rum...