Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Sajo: kan bara föreställa mig med tanke på hur mycket M bajsande efter att sparar sen i fredags. Hon tänker köra var tredje dag verkar det som.

M har sovit så mycket idag. Hoppas inte syrran smittat henne med sin förkylning.
    Imorgon smäller det. Mammabarn gympa 9.30. Misstänker att en rejäl träningsvärk är att vänta :-/.

• anjiali

Ska gå på afroparty pass på fredag. Extra för denna vecka för att locka folk . Jag nappade !!!

• anjiali

Trolla : fy vad jobbigt !!! Kramar till er i massor.

Natten har varit helt skev här också. Hon har vaknat så många gånger så jag tappat räkningen.
    Men jag ska baske mig iväg och träna ändå 9.30. Det är bara denna veckan det är prova på och min man kan följa med om det inte funkar med M.
    Nu sover hon sååå gott igen, som tur är behöver jag inte släpa med henne till skolan.

• anjiali

Tremånaders kontroll gjord och sprutor givna. Två stycken samtidigt. Oj vad ledsen hon blev ... Lilla

• anjiali

Får ett bryt snart av att aldrig få sova och i stort sett alltid ha kassa nätter ... Hon sover ju fan inte på dagen heller. Den enda gången jag kan vara säker på att hon sover är när jag ska upp för att väcka de andra barnen. Slår aldrig fel.
    Å jag vet att era barn sover och sover..... Gör saken bara jobbigare. Känns som det är nått fel på min unge. Igår fråga hon på BVC om hon fortfarande äter på natten ?? Ha ha ... Var det ett skämt eller ???? Hon både äter flera gånger och dansar rumba i sängen !!! Jävla napp helvete som hon inte vill ha. Jag vill inte vara hennes snutte . Min man har nattat henne två gånger men så fort han lägger ner henne så vaknar hon, precis dom på dagen.
    Nu är jag så trött så jag lipar här hemma !!!!

Sorry men jag är så förbannat trött .....

• anjiali

Ja fy det är jobbigt nu . Känns lite lättare nu när barnen är lämnade och dagen gryr.
    Dagens klädsel till skolan. Mysbyxor ut och in och bakåfram. Foppa tofflor i spöregn och håret på ända. Har kort hår så det står rakt upp. Nej jag gick inte ut ur bilen .... Stora tösen fick lämna lillasyster.

Tack för alla tröstande ord. Hoppas jag får sova inatt. Ska diskutera med mannen om han kan ta henne och ge ersättning.

• anjiali

Självklart sover hon nu. Äntligen och alldeles lagom för att ta upp henne och hämta barnen. Hade gärna gått och lagt mig istället . Tror skolan tyvärr inte köper det :-/....

Ska dränka alla nappar i ersättning och mjöl och testa . Lite min värsta mardröm att bli mänsklig napp. Min syster hade så med första barnen och minns med fasa ....

• anjiali

Min mamma brukar kunna hjälpa till men idag jobbar hon extra. Hoppas hon kan hjälpa till i helgen då mannen jobbar.

Svar på tråden Juli bebis 2012