Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Jo det funkar. Totalt 4 kg på snart fem veckor. Men det går såååå sakta !!! Har 8 kg kvar .

• anjiali

Jwall : vad tråkigt att han är sjuk. Hoppas det vänder. M hade feber igår men mår mycket bättre redan idag

• anjiali

38 bonus points kvar 20 tränings points ihop skrapade och i morgon är sista dagen.
    Hade ni ätit några dem även om ni inte kände att ni hade behov av dem. Vågen visade minus 0,5 kg sen lördags. Hade ju gärna sett att det blev lite mer innan fredag. Det vill säga att jag haft idag och imorgon på mig att tappa lite till.
    Är lite rädd för bonuspeerna, gick ju inte ner något förra veckan när jag käkade alla plus lite till :0 !!!

• anjiali

Om jag ändå som min goda vän sitta stilla och äta vad jag vill pluss godis och gå ner i vikt !!! Gillar visserligen att röra på mig men vill gärna kunna frossa i godis å fett

• anjiali

Sladdis : kanske kan försöka hålla vikten ??? Så senare när motivationen kommer tillbaka och orken så fortsätter du.
    Ingen viktnedgång är raka vägen.

• anjiali

Varför är riktlinjer ändrade från fyra till sex månader med smakisar ??? Någon som vet ?

• anjiali

Ok. Undra när dom tänker säga något på mitt BVC. Ska dit på hennes 4 mån dag. Vet inte hur jag vill göra. Hel amma till sex månader är planen men att ev kunna börja jobba någon dag i veckan strax efter det.

Svar på tråden Juli bebis 2012