Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Det gick ju inte fort men kändes rätt ok i kroppen. Kondisen var hyfsad. Brukar springa milen på en timma annars. Nu om jag hade orkat springa en mil så hade jag haft den på en timma tio minuter. Så det är rätt stor skillnad.

Ska försöka få till en runda i helgen igen .

• anjiali

Milifjor: har hört så många olja bud på att springa så jag vet vare sig ut eller in.
    Bestämde tillslut att prova försiktigt och se hur det kändes.

• anjiali

Ååå vill också kunna ge nappen !

Jag har visserligen sovit lite mer inatt men har sovit oroligt och vaknat flera gånger och somnat om. Legat i ett av barnens rum på en annan våning än Milea och hennes pappa hade henne fram till fem. Han fick ge ersättning. Känner att ett par nätter till med mera sömn hade inte skadat. Fick mersmak på att inte vakna varannan timma. Undra om hon någonsin hittar tillbaka till bättre sömn ???
    Är det någons bebis som lyckats få dit tummen och snutta på ? M suger på den när hon är vaken ibland men inte fått till det på natten. Då är det tutte som gäller.

• anjiali

Här har jag (vi) men mest jag börjat rensa i källaren ! Pust och fy... Totalt kaos där nere och allt är dammigt och sotigt. Fullt med sot från pellets pannan som puffar rök när den var sönder. Allt måste tvättas som ska sparas eller ges bort. Kommer vara klar 2015 .....

• anjiali

Jag har bott vid vid vårväderstorger . Åt nog inte så mycket fisk på den tiden dock !

• anjiali

Inatt sov M mellan 20-04 och sen 06. Klar förbättring. Jag var ju tvungen att peta lite på henne för att se så hon andades. Hon sov så lugnt. Igår natt var också hyfsad. Hoppas nu hon hittat tillbaka till denna sovrytm och att vi är på andra sidan 12 veckors knölandet.
    Hon är så nöjd nu när hon kan greja med händerna och kan ligga långa stunder och pyssla och slå på leksaker. Så stolt över henne .

Idag blir det hemma dag, äldsta tjejen är tokförkyld och ska inte till skolan. Hoppas Milea klarar sig. Imorgon är det ju sprutdags. Hade ni avvaktat om ni visste att det fanns risk för förkylning ?

• anjiali

Visst går det inte ta vab för ett av barnen när man är föräldraledig ??? Jag är ju redan hemma.

• anjiali

Föräldraledighet går inte att bytas ut mot vab om det inte är så att syskonen är inlagda på sjukhus. Annars är det alltid föräldraledighet som gäller.

Svar på tråden Juli bebis 2012