Juli bebis 2012
Trolla : ingen fara
. Härligt att du hittat något som du tror på och fungerar för dig. Jag är för mångfald av alla di sorter :D
Trolla : ingen fara
. Härligt att du hittat något som du tror på och fungerar för dig. Jag är för mångfald av alla di sorter :D
Ser inte fram emot sprutan nästa vecka
.
Det blir jag och du nästa vecka trolla
. Ska dit på tisdag.
Viktdag idag. 3 kg på 3 veckor
. Känns otroligt bra att det lossnat lite och jag äter så mycket. Kan knappt tro att det är sant.
2 kg kvar till första delmålet och 9 kg till slutmål.
Fast jag undrar lite över amningen. De rekommenderar ju inte att man går ner mer än 0,5 kg per vecka. Vill gärna att det ligger på ett kg men vill absolut inte riskera att amningen påverkas. Hade ni varit oroliga ???
Jag har tänkt sex månader minst. Sen får vi se hur det känns. Ammat ettan i ett år, tvåan sex-sju månader. Vill gärna kunna vara lite friare än vad jag är nu. Men det kan ju bero på att jag är nappen.
M är ju mindre nöjd nattetid och äter oftare. Hoppas det beror på 12 veckors perioden och inte att mjölken strular. I helgen ska jag äta alla bonus poäng och njuta. Så skönt att det äntligen är fredag och inte behöver jag hämta barnen på skolan heller
. De tar sig hem på annat vis. Ska passa på att fixa här hemma.
M har bajsat varje dag X flera sen hon föddes. Nu helt plötsligt har hon inte bajsat på tre dagar men oj vad hon fiser :0 !!!
Jag helammar också så förstoppad är hon ju inte. Bara lustigt att att det ändrar sig så
.
AAEV: hur var det ? Äter du alla bonus och tränings points ?
Bokat träning till nästa vecka
. Äntligen !!! Längtar så ofantligt mycket efter träna som den träningsnörd jag är. Ska gå på två pass. Ett afroparty pass på fredagen och ett zumba. Borde ta styrka men det sket jag i. Det ät prova på vecka
Sladdis: jag har varit zumba instruktör tills jag blev gravid. Så visst tycker jag det är kul. Gillar även att springa och köra styrka. Ska nog börja med kettlebell tror jag. Är dock dansare ända in i själen. Gick balettakademien fram tills jag fyllde 20
. Japp träningsnörd det är jag
. Kanske också därför jag vantrivs med 10 panner extra på kroppen.
Joggade 6 km i veckan, var så skönt
. Hoppas kunna köra ett lopp på milen till sommaren. Gbg varvet får vänta, om jag ens springer igen.