Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Skuttare: inga rutiner som är tydliga här inte . Bara nattsömnen som börjar mellan 19-20.

Milifjor: hoppas ni har lika vackert väder som vi. Ska också ta en promenad med bärselen med. Tyvärr en babybjörn. Gillar bärsjalen men den är knölig utomhus. Jag vill också börja träna !!!

• anjiali

Jaha ! Inatt tänkte M slå rekord i sämsta natten hitintills . Gick och la mig 21. Var sååå trött. Sen dess har jag "bara" vaknat 4 gånger..... Trodde de skulle bli bättre med sömnen inte sämre !!!! Måtte detta vara 12 veckors bus och inget annat. Om jag bara visste det så hade det varit lättare att handskas med nu. Just nu känns det som sova kommer jag aldrig någonsin få göra igen. Psyket skriker efter sömn !

• anjiali

Se där ja, då somnade hon och vad hör jag ??? Braaaaak i brallan . Vad tusan ! Bara till att byta blöja.
    Gissa vem som är vaken igen ? Om fem timmar är det dags att gå upp och än så länge är sömnen noll. Känner lite panik !!!

• anjiali

Vi har varit uppe båda två inatt (jag och min man). Äldsta tjejen var också uppe efter att drömt mardröm.
    Huvudvärks tabletterna har inte hjälpt kan jag säga.
    Plan för idag. Göra absolut ingenting !!!

• anjiali

Ska lägga in i viktväktarna vad jag tränat idag. Joggade 6 km. Kilometer hastighet var en km på 7 min. Inte jätte fort. Men på vv har dom som alternativ jogga/promenera eller jogga fort. Eller löpning. Men jag tycker jag har joggat medel :-/... Finns inte som alternativ .
    Samma om jag går. Finns långsamt tempo och snabbt tempo. Inget mitt emellan ! Sånt stör mig !!!! Jag går inte långsamt och kan gå mycket fortare utan barnvagn. Så även där går jag medel.
    Ha ha lyx bekymmer :-/. Men vill ju följa programmet så gott det går.

• anjiali

Jo man tackar! M har bestämt sig för att gå tillbaka till sitt första sovmönster och trycka in amning varannan timma på natten. Var ju nöjdare när hon hoppade över 23 målet och såg fram emot mera förbättringar. Men varför inte ta ett steg bakåt istället ???
    Finns det något jag kan göra ? Eller ska jag bara gilla läget

• anjiali

Sladdis: får också kompis besök och kan inte vila på dagen. Våran natt är slut. Strax efter fyra tyckte hon att det var morgon och har försökt att natta om henne. Hon somnar säkert gott lagom tills de andra barnen ska upp :-/. På torsdag fm ska jag vila !

Svar på tråden Juli bebis 2012