Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Ja en sak kan man vara säker på ! Att när man tror det finns lite rutiner så byts dom !
    12 veckor och helt stört omöjligt att få henne att somna och hon skulle verkligen behöva det !

• anjiali

M är rätt så nöjd trots dålig / lite sömn.

Här inne var det lugnt idag . Själv är jag trött efter natten och räknar med en tuff natt inatt igen. M har helt ändrat rutiner idag och även gjort lite nya trix i babygymmet .

Nu var det längesedan så jag säger KNIP !

• anjiali

Down under: håll ut !!! Det blir bättre. Det vet du som har barn sen tidigare. Snart är denna tid förbi. Känner också frustration ibland, speciellt nu när tre månader av dålig som börjar ta ut sin rätt !

• anjiali

Natten var inget vidare men ändå bättre än igår.

Får nog ta och kontakta vv och klaga på appen. Funkar fortfarande inte jätte bra :-/.

• anjiali

Jmst : grattis ! vilket resultat !

Skillnaden är nog att vv inte är en diet. Jag tror inte så mycket på att utesluta saker . Visst hör jag att det funkar, men personligen vill jag kunna äta allt i måttliga mängder så klart he he...

• anjiali

Sladdis: har försökt skriva på vv till dig .

Krya på er alla förkylda ! Inte roligt alls trött är man ju redan så en förkylning på det är ingen höjdare :-/. Jobbigt för er. Här är det bara en tidsfråga innan barnen släpar hem något virus !

• anjiali

Inte för att vara sån, men med vv så trillar man inte dit för man får äta allt . Det gillar jag :D.
    Men alla sätt är bra sätt utom de dåliga !!!

• anjiali

He he... Där fick jag svar på tal .

Trolla : att du reagerar så på kolhydrater ! Ja då förstår jag att du väljer bort dom.

Jag mår bäst i magen med att inte äta för mycket kolhydrater, äter inga mängder. Men alldeles för mycket för en lchf diet .

Att vv har mycket light produkter stämmer bra men de undviker jag att ta. Nu när jag ammar så har jag "råd" att äta vanliga produkter. Vill kunna ge barnen samma mat.

Tänk vilken uppsjö av metoder det finns. Tur det så man kan hitta vad som passar.

Svar på tråden Juli bebis 2012