Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Jaha, varannan timma på pricken har hon vaknat hela natten ...

• anjiali

Sladdis: slarv bebisar !!! En av nackdelen med att ha syskon som ska till skolan är när M väl sover på morgonen så måsten jag upp ändå. Precis som du .

Här blir det koma varning idag !!! Å torsdagar är hatdagar. Är själv till sju ikväll.

• anjiali

Var det inte någon som skrev här att man behöver läkarintyg från första dag. Jag minns att jag svarade att då lär jag vara jätte sjuk om jag ska orka mecka med det. Både läkar besök och intyg kostar ju. Var det i en annan tråd ??

• anjiali

M somnar vid bröstet vid 19-20 tiden. Lägger henne i sitt Nest på soffan med oss. Sen när vi går och lägger oss tar vi nestet och M med oss till sovrummet där hon ligger emellan oss. Sen sover hon där till första matning efter den brukar jag lägga henne där igen tills nästa matning. Efter det ligger hon i min säng och jag och mannen knör på hans sida

• anjiali

Har ätit mina points och en del av bonusen. Skrapat ihop över 20 träningspoints. Motstått så många frestelser och kämpat. Vad händer ? Minus 0,1 kg på en vecka. Förra veckan minus 0,3 kg. Nu tar jag paus en vecka och skiter i detta. Ska fira höstlov med barnen och allt vad det innebär. Gemensam mat, fika och godis !!!! Inte ens ett halvt kilo på två veckor .....

• anjiali

Sladdis: nu njuter vi av lov ! Ser fram emot att gå på stan och kunna äta/fika utan att räkna !

Svar på tråden Juli bebis 2012