Juli bebis 2012
Sladdis: känner jag igen
och nyps gör hon också !!!
Sladdis: känner jag igen
och nyps gör hon också !!!
Tibell: fattar inte hur du stått ut så här länge !!?? Tycker du kämpat oerhört länge. Känn inte dåligt samvete.
Ja berätta ! Hur ska ni andra göra med smakisar och vad sa erat BVC ???
Mitt BVC har inte sagt någonting och jag trodde man började vid fyra månader. Affären är ju full med smakisar från fyra månader.
Många bud är det. Nätet rekomenderat 6 mån. Speciellt vid allergier. Inga allergier här men heller inget visat intresse av maten vi äter. Kanske ska invänta tills hon visar intresse.
Emmizen : självfallet måste man förstå att ett graviditets besked inte alltid bara känns glädjande. Min närmaste vän har tre misslyckade ivf försök bakom sig och jag har fått mitt tredje barn bara genom att titta på makens kalsonger. Så även för mig har det väckt en massa känslor som dåligt samvete och skuld. Men alla känslor måste få finnas där.
Så glad för er som kämpat så
.
Lät M få smaka ytte pytte lite majs/morots soppa på mitt lillfinger idag. Hon är inte fyra innan den 16. Så det är inget vi ska göra ännu. Men oj vad glad hon blev. Brände av ett stort leende
. Ska bli spännande att ge små smakisar sen.
Milifjor: Milea ratade vagnen också men nu de senaste veckorna sover hon gott där i. Hon kan sova flera timmar ibland. Sen efter det började hon kunna sova själv i sin säng efter att jag lagt ner henne. Men inte flera timmar fast klart mycket mer än tidigare
Nu har vi bara bilstolen kvar att förhoppningsvis börja gilla
.
Nej hon somnar i famn sen lägger jag ner henne. Hon har aldrig somnat själv.
Ååå partaj !!!! Hade jag behövt. Idag känner jag mig totalt uppäten av mina barn. Jag har satt mig själv åt sidan med allt även mannen har fått tid till det han velat göra. Ville ha lite tillbaka men det är som om jag gav fingret och nu vill de ha hela armen.
Känner mig borttappad som person och är bara mamma !!!! Funkar inte i längden då blir jag bitter å sur
.
Vid middags bordet idag. Äldsta dotter utbrister: - Va, ska ni inte ha fler bebisar ???
- Nej, vi har inte tänkt att det blir mer bebisar säger jag.
- varför då ???
Sexåringen utbrister, - nej det är klart de inte ska ha för då måste pappa hångla och knulla !!!
Å ungefär där satte jag maten i halsen av ett gapflabb
.
Barn är för roliga !!!
Dock väldigt sant. Här vare sig hånglas det eller knullas (ursäkta). När ska man någonsin hitta tillbaka ???
Varför har han feber ??? Feber är ingen sjukdom utan ett symtom på sjukdom och det är det som ska behandlas. Jag hade ringt 1177. Låter inte bra att äta så mycket Alvedon.