Juli bebis 2012
Nope inte provat ! Vad innebär det ?
Nope inte provat ! Vad innebär det ?
Jisses. Kände mig rätt så ok idag. Ny duschad, rena mysbyxor och han få på mig strumpor innan jag hämtade barnen. Så såg jag de piffiga mammorna på promenad !!!! Hur orkar de ???
Sladdis: det måste vara det som skiljer oss åt från de andra mammorna
Milea började stor tjuta när en farbror kom fram för att säga hej förra veckan. Blev lite förvånad, hon brukar bara smila annars.
Har varit å tränat core. Förvånansvärt enkelt. Kan bero på att det inte fanns en core muskel i kroppen ð???.
Om jag ska iväg på nått då fixar jag mig. Men hemma här till vardags när jag bara ska ut och gå och hämta barnen är jag nöjd om jag är ren och hel
.
Så nu tar jag och försöker kliva i mina mysbrallor. Har den värsta träningsvärken !!! Kan knappt röra mig :0 !!!
Inatt har jag fått sova till fyra, sen tills nu
. Mannen har inte sovit en blund. M har vaknat varje timma och en av barnen kissade i sängen. Så han var lagom pigg när han kom och väckte mig fyra för att gå till jobbet !!! Stackarn !
Jag fick mersmak på sömn !!!
Enilorac : tack för tipset. Ska läsa länken och se om det finns något jag vill ta till mig
.
Välkommen Haven
.
Trolla : sov nu då
hihi
Tibell : kram till dig. Vad jobbigt när du inte är emotionellt redo att sluta amma
När der är det som kan vara det bästa. Hoppas nu att vikten vänder. Då kanske det känns bättre. Kan ju ta ett tag för en irriterad tarm att bli bra.
Men lillskruttan verkar inte må dåligt, eller ???
Jag har aldrig kört någon kur med mina andra barn och av erfarenhet vet jag ju att det blir bättre. Men nu när man är mitt uppe i det är det jobbigt !
Hoppas vi snart är på andra sidan. Hon är 18 v på måndag. En riktig tröttis på dagen dock. Vill gärna ligga vid tutten och snusa. Men om det är det hon behöver nu så vill jag ge henne det.
På fredag nästa vecka är hon 4 månader
. Vi har gröt hemma som ska provas på 4 månaderdagen
Bebisen som inte går att få att somna :0
I normala fall sover hon mellan 19 å 20. Idag sover hon inte !!! Helt omöjlig att få att henne att somna och trött är hon. Envisas vinner ! Jag ger inte upp