Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Hannavirrpanna : helt klart det bästa. Tänk om jag råkar backa över min idag ??? Det kan ju hända ?!

• anjiali

Momster: hoppas verkligen ni snart är på bättringsvägen !!! Låter jätte jobbigt

• anjiali

Milea 15 veckor gammal imorgon. Inte så nöjd tjej. Sover inget själv på dagen. Inatt somnade hon ordentligt 01. Åt sedan 03 och 06 sen var det tydligen morgon. Pust !!!! Tycker hon är väldigt gnällig. Har inte kunnat göra nått av allt jag ville hinna. Imorgon är jag själv igen med tre barn och ska vara en tålmodig mamma till alla höstlovslediga ungar. Tjena !!! Känner mig ju allt annat än tålmodig, snarare bakfull och jävligt sur.
    Ge mig sömn !!!

• anjiali

Jag har feber och förmodligen mjölkstockning. Ont och öm i en bröstet men känner inga knutor direkt. Vad kan det annars vara ???
    Mår inget vidare vill jag lova och barnen kommer bli såååå besvikna när vi får ställa in dagens besök till bushuset.

• anjiali

Phu... Höstlov tar på krafterna. Heldag i götet igår med shopping på Frölunda torg som förövrigt har den snyggaste loungen för föräldrar med små barn. Jätte bra amningsställe och skötbord. Lämnade mig imponerad.

Sen en natt med feber och mjölkstockning. Det har inte släppt helt ännu . Men vi var iväg ändå på Leos lekland hela fm och skogslek i kylan nu på kvällen.
    Trött är bara förnamnet.

Ikväll ska vi testa lilla M att lägga henne i sin säng. Hon har sovit emellan oss i sitt nest. Men räknade att jag ammade fem gånger under natten . Börjar bli riktigt jobbigt !!!
    Mycket är att hon vill snutta och det var därför jag ville att hon skulle ta napp . Hon hade andra planer.

• anjiali

Ville berätta att jag bara ammat två gånger inatt ! Första gången vid ett, men hon vaknade strax efter det och mannen fick natta henne. Sen sov hon till 5.30 .
    Efter det har det varit morgon.

• anjiali

Någon mer som har en liten filur som försöker få med tummen i munnen vid amning ??? Killas och funkar halv bra

Svar på tråden Juli bebis 2012