Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Momster: tycker du ska ringa och fråga. Feber så länge låter inte bra i mina öron :-/.

Å sådana tassar till sängen har jag funderat på också.

• anjiali

Hoppas ni får bra hjälp Momster. Alltid bättre att kolla upp en gång för mycket än för lite.

• anjiali

Momster: kolla Socialstyrelsens hemsida. Kanske du hittar där ???
    Jobbigt med operation men skönt att ni gick hjälp tillslut.

Grattis Vilgot .

M är en riktig gnällspik. Ska bli buren hela tiden man får inte sätta sig ner. Svår som attan att få och sova. Hoppas det är övergående snarast !

• anjiali

Ååååå om detta är utvecklingssprång så hoppas jag hon sprungit klart snart.
    Missnöjd på dagarna och sover sååå illa på nätterna. Vaknade tre gånger innan två på natten. Fy fan för att vara mänsklig napp. Sen vaknade hon fyra och sen nu. Det är ju oftare än varannan timma.
    Hur ska man orka ???
    Nu ska de andra barnen upp

• anjiali

Då är jag inte ensam med andra ord !

Funderar på att ge ersättning inatt så jag kan få sova. Är en urusel mamma mot de andra barnen. Blir sur bara jag tittar på dem

• anjiali

Träningskort inhandlat och använt . Första styrkepasset avklarat. Krävdes och kommer krävas noggrann planering och förberedelser för att komma iväg. Men alla barnen hade uppfört sig väl hemma med pappa och lilla Milea var så glad när jag kom hem

• anjiali

Sajo: vilka fina pojkar du har .

Nope här har vi inte hoppat upp i sadeln ännu . Jag skulle nog kunna leva utan sex.
    Å som läger är nu med M på nätterna så orkar jag inte :-/.
    Inatt har jag ammat fem gånger.
    Vad ska vi göra ???? Igår provade vi ersättning men då ville hon inte ha. Hon är inte hungrig utan vill nig bara snutta tutte . Funkar ju inte när jag har två andra barn att ta hand om. Måste vara lite mer utvilad.

• anjiali

Sajo : yes !!! Lättad över att han vann.

Skuttare: hihihi där sa du det till och med två gånger
    Hoppas det är SNART det blir bättre :-/

Svar på tråden Juli bebis 2012