Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Här har vi en till som inte sover. Ibland händer det att det funkar ok. Men för det mesta är det som det var inatt. Varannan timma natten igenom . Hur ska man få energi till nått ???? Vill helst dra täcket över huvudet å gå i ide.

• anjiali

Milea tar flaskan men inte orkar jag gå på middag ändå . Är för trött just nu. Glad in jag får ihop vardagen.

• anjiali

Ja får väll ringa mitt gamla jobb på bup å prata med barnpsykologerna :0. Ha ha.... Vilket skämt !!!! Vad fan skulle dom göra åt att M sover illa ??? Inte något med så här små barn.

• anjiali

Hoppas det går bra Momster !!!!

Trolla: äter han upp dig ??? Spännande å se när de planar ut. Vad skulle ni göra på sjukhuset ?

Milifjor: vad kul med bootcamp . Finns inte hos oss. Men idag ska jag dansa arslet av mig . Det går duga.

Här sov hon mellan 19-01 å sen till 04. Vaknade igen fem å var vaken till sex. Då somnade hon och halv sju var det dags att hå upp med de andra barnen. Tacka vet jag kaffe å snabba kolhydrater :-/....
    Är yr av trötthet. Nån mer som känner så ???

Planerat Ullared imorgon bitti för att fixa julklapparna. Mannen är ledig. Men just nu vet jag inte om jag pallar :0 !!!! Vill sooova

• anjiali

Trolla: varför sa de så ??? Fick ni någon förklaring ? Sånt sätter ju tankar i huvudet på en :-/. Så kanske det inte är så farligt som man själv målat upp.

Momster: hoppas ni får ett larm som kommer hjälpa bra ! Så tråkigt att det inte är över ännu.

Kramar till er båda !

• anjiali

Trolla75: tänker på er och hoppas ni får all hjälp ni behöver och att det inte är något allvarligt !!!
    Att haft så ont så länge är inte ok och att som mamma stå hjälplös låter fruktansvärt jobbigt. Men nu verkar det som de äntligen sätter fart å ni kommer få hjälp. Hoppas så att allt blir bra. Kram till er !!!!

• anjiali

Gulia: vi fick exakt det rådet. Men vi skippade rånen och ger pytte lite gröt. Hon är 4 månader å en vecka.

Svar på tråden Juli bebis 2012