• Claire01

Monoamniotiska tvillingar

Någon mer än jag som väntar eller har fått monoamniotiska tvillingar? Det vill säga tvillingar som delar fostersäck och inte har någon hinna emellan sig?

Behöver någon att prata och dela erfarenheter med...

• Svar på tråden Monoamniotiska tvillingar
  • 19Linda79

Hej alla!!!

Va visst ett bra tag sen jag va här inne, har haft fullt upp Skrattande Hur mår alla??
    Mina tjejer mår toppen o växer så det knakar....är snart 5 månader, väger ca 5,6kg o är 58 o 59 långa!

Snart ska vi börja med smakportioner, ska bli spännande, har bara fått lite gröt än så länge Glad  På söndag är det dags för dop... Moa har fått namnen Moa Lena Julia o Maja heter Maja Linda Linnéa. (Lena o Linda efter mig o min tvillingsyster)

Lägger upp en bild på mina tokfisar Hjärta

• Amanda 430

Vilka underbara sötnosar! Vad glad jag är att allt har gått då bra!

Jag är gravid igen och väntar m spänning på VUL på tisdag,

Hälsningar Claire01

• 19Linda79

Åh va underbart att höra Amanda430! Håller tummar o tår att allt kommer att gå bra den här gången!! Tror du att det är en eller flera därinne?

• Amanda 430

Hihi, det skulle nog vara en på miljonen att det är två. Tror att det är en, men på tisdag får vi se!

Hoppas och tror att allt kommer att gå bra!

• 19Linda79

Hej igen alla! Hur går det för er?? Vilka veckor är ni i nu?
    Mina tjejer blir snart 6 månader (den 15 juni) tiden går så himmelskt fort om ett halvår blir dom ju 1!!!!! Dom börjar bli riktigt rörliga nu, vrider o vänder på sig. Lägger man dom under babygymmet o kollar till dom några minuter senare så ligger dom utanför Tungan ute

Snart ska vi få börja med smakportioner, ska bli kul att ge nåt annat än ersättning.

• Amanda 430

Såååå fina! Vi är ju gravida med EN liten bebis. Allt ser bra ut och vi går in i vecka 11 imorgon!

Å får en tår i ögat när jag ser dina sötnosar. Det kunde varit vi. Men nu ser vi framåt och jag längtar så efter pyret i magen! Keam

Svar på tråden Monoamniotiska tvillingar