• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • LillTina
    Jeliqa skrev 2011-12-12 12:24:03 följande:
    Vad roligt med en av varje! Grattis!
    LillTina skrev 2011-12-12 12:17:25 följande:

de är mitt 2.a barn. min dotter är 6 år och nu är de dags igen.

har mitt ul den 21 december.

själv då?antar att du har varit på de ftersom att du inte har så lång tid kvar.

Vad härligt med ul nästa vecka! Ska ni ta reda på könet?
    Vi gjorde rul i början på oktober när jag var i v 18. Gick in i v 27 idag. :) Vi tog inte reda på könet och jag är osäker på om det ens gått eftersom bebisen var helvid och det tog nästan en timme innan han/hon låg så pass still att de kunde se att alla delar satt på plats. :)

ja är lite sugen på att ta reda på könet, men dessvärre är inte min make så förtjust i de.

han gillar att få den där överaskningen efter 9 månaders slit...hehe.

så de blir nog inge med de..men de hade varit roligt.

ska bli spännande, förra gången ville dom ändra mitt bf datum, tji fick dom då hon ville komma de första datumet..hehe.

• Fiona84
    mamma10och12 skrev 2011-12-12 12:10:35 följande:
    Jaaa, det blir en pojke! Jag hade fel
    Blir kul med "en av varje"
    åh va mysigt=) ja det är ju det absolut ultimata, att få det bästa av två världar:) vi ahr ju 2 killar så nu hoppas vi på en tjej men jag är säker på att att det är en liten kille till=)
  • mamma10och12
    Fiona84 skrev 2011-12-12 12:36:35 följande:
    åh va mysigt=) ja det är ju det absolut ultimata, att få det bästa av två världar:) vi ahr ju 2 killar så nu hoppas vi på en tjej men jag är säker på att att det är en liten kille till=)
    spännande! på fredag fick du veta va?=)
  • Fröken Ela

Oj va dålig jag är på att uppdatera mig!

Hoppas alla njuter av julföreberedelsena och de växande magarna.

Själv spenderade jag 3e advent med att åka skridskor på torget med dottern - INTE att rekomendera om man är i vårat tillstånd och identifierar sig med Bambi när skridskorna väl åker på. Glad     

Livet blir så roligt som man själv gör det
  • LillTina
    Fröken Ela skrev 2011-12-12 13:04:32 följande:
    Oj va dålig jag är på att uppdatera mig!

Hoppas alla njuter av julföreberedelsena och de växande magarna.

Själv spenderade jag 3e advent med att åka skridskor på torget med dottern - INTE att rekomendera om man är i vårat tillstånd och identifierar sig med Bambi när skridskorna väl åker på. Glad     

måste vara försiktig nu i vinter..

ja man är ibland dålig på att uppdatera sig, och magen växer för fullt.och man känner att något händer där inuti=)

• stjarngata

Här är en till som är gravid med tvillingar, Glad förutom mina två bonusbarn a 17 och 19 år är det första barnen. Jag är hela 48 år.

Vill tipsa om gravidvattengympa som går på Apalby Friskcenter Tisdagar kl 16. Startar 17 Januari.

• Fiona84
    stjarngata skrev 2011-12-12 15:30:15 följande:

Här är en till som är gravid med tvillingar, Glad förutom mina två bonusbarn a 17 och 19 år är det första barnen. Jag är hela 48 år.

Vill tipsa om gravidvattengympa som går på Apalby Friskcenter Tisdagar kl 16. Startar 17 Januari.

tjohoo=)tvillingar en till=)välkommen hit!
  • Fiona84
    mamma10och12 skrev 2011-12-12 12:58:13 följande:
    spännande! på fredag fick du veta va?=)
    JEPPS=) fredag är dagen med stora D;)
    är sjukt nervös faktiskt... så glädjen är kantad av en gnutta oro
  • Bebisnummertvå
    stjarngata skrev 2011-12-12 15:30:15 följande:

Grattis :) Enäggs eller tvåäggs?
    APalby, där har jag träningskort, både gym o gymPaPass... ingår vattengymPa i det kortet tro?
  • Anilo

Jag har anmält mig till vattengympa för flodhästar :)
    Hoppas att fler vill haka på så att det blir av!

Svar på tråden Gravid i Västerås